Skip to content

תחזית אסטרולוגית – כרוניקה של כאוס ובידוד

לקראת נאומו של נתניהו בעצרת האו"ם, מביאה האסטרולוגית פנינה כץ תחזית לא קלה למדינת ישראל. אובמה נמצא בתקופה קשה, כנראה בגלל חששות כבדים לגבי המצב הכלכלי בארה"ב. לגבי רוחאני הוא ממש לא נאיבי, אלא בעיקר פרגמטי. ואילו בדידותה של ישראל, הצפויה בחודשים הקרובים לזעזועים פוליטיים ולבעיות ביטחוניות, רק תעמיק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

1.10.2013 הוא יום רע לנתניהו לנאום בעצרת האו"ם. הפלנטות מתייצבות לרעתו ומצבו המבודד בחודשים האחרונים רק יחמיר את תחושת הבדידות שלנו. ובמילים אחרות – אנחנו מול העולם. זה יום המסמל את אחד משיאי המשבר והבדידות. תוצאות הנאום יתגלגלו לאורך חודשים רבים, אך מדובר בפוטנציאל החרפת היחסים ועימות גדול יותר של ישראל עם העולם, או לטובת המאמינים  בבואו של המשיח, כי אולי באחרית הימים נתניהו יהיה מסוגל להודות שטעה.

נתניהו שואף להציל את העם מציפורני הרשע

נתניהו
המפה של נתניהו

קשה להאמין שאפשר יהיה למנוע מנתניהו ללכת לקטבים הקיצוניים שהוא הולך. 2013-2012 מסמלת במפה של נתניהו, שנת החמרה, הקצנה וקיטוב. פלוטו בגדי יוצר היבט של 90 מעלות למרקורי שלו. אנשים בהשפעה כזאת רואים הכול בצבעי שחור לבן עם מחשבות אפוקליפטיות מאיימות. לא ניתן לשוחח עם אנשים תחת היבט זה, כי הם אחוזים באובססיה לנושא אחד ואי אפשר למצוא אותם קשובים לנושאים אחרים.

נתניהו מתפקד מאה אחוז בתחום אחד ואפס אחוז בתחומים אחרים. הוא לא יקשיב ולא ישמע אף אחד, וחבל להתאמץ. במפה של נתניהו יש מרס באריה, במיקום שגורם לו לחשוב באופן גרנדיוזי כמציל את עם ישראל, והוא בטוח שכולם לא מבינים את מה שהוא רואה. אחד מהסימפטומים של הגרנדיוזיות בא לידי ביטוי בהצבת מטרה: "להציל את העם מציפורני הרשע".

אך התאריך 1.10.2013 והימים שלאחריו יוצרים היבט רע והשלכתי גם על מפת מדינת ישראל, כך שלא מדובר באירוע אישי, המשפיע רק על נתניהו ומשפחתו. השבוע של הנאום ואילך מייצר הסלמה כללית גם בכל הנוגע לביטחון ישראל, ועוד לא דיברנו על סכנת מלחמה לישראל ששיאה ייתכן רק בתחילת 2014. לא ברור כלל אם מדובר במלחמה עם איראן, או הידרדרות במוקדי הבעיות סביב ישראל.

מדינת ישראל
המפה של מדינת ישראל בתקופה זו
T SQUARE – היבט בין ונוס מרס והשמש של המדינה, הממוקמת במזל שור.
היבט דרמטי שיגרום להשלכות על בידודה של מדינת ישראל

המפה של אובמה מצביעה על קשיים

יחסי איראן ארה"ב – קשר המעורר אימה בנתניהו, לא יהיו גלויים ושקופים כפי שנתניהו היה רוצה, אך ללא ספק יגבירו את חשדותיו באובמה וממשלתו. כדי להבין את האינטראקציה בין ארה"ב ואיראן הצבתי במרכז את מפת הלידה של  אובמה, המייצג לצורך העניין את ארה"ב. את תאריך לידתו (אין לי את השעה) של  חסן רוחאני, כמייצג את איראן, הנחתי מסביב למפה של אובמה.

דבר ראשון חשוב לציון שהמפה של אובמה נמצאת באחת מהתקופות היותר קשות, שטרם הגיעה לשיאה. הקושי הגדול יותר של אובמה ניכר דווקא במצב הכלכלי בארה"ב ובחששות הכבדים שלו לקראת מצב כלכלי קשה וחמור יותר. והוא אכן צודק, או יודע דברים שעדיין לא כולם יודעים בהקשר לכלכלת ארה"ב. אובמה הוא בן מזל אריה, ונוכחות שבתאי בעקרב יוצרת היבט של 90 מעלות לשמש שלו – היבט הגורם לו להתפכח, להתבגר, להתבונן במציאות באופן מפוכח ללא אשליות, להיות מחושב ושקול, ולמעשה להתנהל כמבוגר האחראי. ברם, המפתח לכל ההתרחשויות הקרובות עם איראן מוטלות על כתפיו של הנשיא אובמה. כששבתאי בעקרב יוצר באוקטובר היבט קשה לשמש שלו במזל אריה זה יהיה היבט המשול להנחת מראה מול פני האדם עם תאורה מקסימלית. שבתאי בעקרב, לצורך העניין, מייצג את חסן רוחאני בן מזל העקרב יליד 12.11.1948(שעת לידה לא ידועה).

אובמה
המפה של אובמה

אובמה ורוחאני קשר אמביוולנטי

הנחת המפה של חסן רוחאני מסביב למפה של אובמה, כדי לבדוק את האינטראקציה ביניהם, חושפת קשר אמביוולנטי. השבתאי של רוחאני במזל בתולה נצמד לפלוטו של אובמה בבית 7. כדי להמחיש את השפעת היבט זה, אם הייתי פוגשת אותם כשני אנשים רגילים, לא הייתי ממליצה להם להיות חברים או שותפים.

מכיוון שהשבתאי מייצג את הפן הממסדי של רוחאני, הוא מבטא את דעת ממשלתו ולא את רגשותיו האישיים. כי דווקא בנקודה זו יש לו ונוס צמודה לנפטון במזל מאזניים, היוצרת עניינים כלכליים טובים בפוטנציאל עם המפה של אובמה, ועם הרבה חיבה אישית. אובמה לא נראה נאיבי בכלל (לכל האחוזים בפאניקה שאובמה והאמריקאים נאיביים) בהתבוננו ברוחאני. מרקורי של רוחאני במזל עקרב, מה שמבטיח שהוא לא יראה את הקלפים הצמודים לחזה. לעומת זאת, אובמה עם אופק דלי, יצליח בכל פעם להפתיע את רוחאני ואת איראן בחשיבה יצירתית ומציאת פתרונות פרגמטיים. מדובר פה בתהליך שכנראה ייצא לפועל בין ארה"ב לאיראן, בפרט שהמפה של איראן מבטאת כרגע את שיא הקושי והבידוד הכלכלי. כמו כן ניכרים הקלה ותמורה בתהליכים שהם יעשו. לא מדובר בשינוי רדיקלי אבל  שינוי שאפשר יהיה כנראה לחיות איתו. מדובר בפשרה, לא בוויתורים מפליגים.

טלטלות פוליטיות ובעיות ביטחוניות בחודשים הקרובים

שוב חוזרים לתכנים ותיקים שלי, שהצביעו על קשיים ביחסים בין אובמה לנתניהו, והם יהפכו להיות קשים יותר במהלך התקופה הקרובה. חשדנותו של נתניהו באובמה תגדל. כדי לדעת איזו החלטה קיצונית ייקח נתניהו, או איך תשלם מדינת ישראל על נקיטת עמדה קיצונית, נצטרך להמתין להתפתחויות הדרמטיות של התקופה הקרובה.

אך מה שמעורר את החששות העמוקים יותר זה, שמפת מדינת ישראל תגיע למחוזות בעייתיים מבחינה ביטחונית במהלך 2014 ובעיקר בחצי הראשון של השנה. אני צופה אז טלטלות רבות, שינוי בשלטון וקושי להוביל מהלך עם הפלסטינים. זרעי הפורענות נטמנו כבר בחודשים האחרונים, והחודש הקרוב מצביע על טעות חמורה שיעשה נתניהו וזאת נבין מאוחר יותר באופן מעשי.

פוליטית, אנחנו צפויים לזעזועים, בחודשים ינואר – פברואר 2014, כשוונוס תהיה בנסיגה במזל גדי, מיקום שהוכח כבר בעבר כבעייתי. כמו למשל, בפברואר 1990, כשהודעת ההתפטרות של אריק שרון, אז שר המסחר והתעשייה, גרמה למהומה ולכאוס, שבסופו של דבר הביאו לנפילת ממשלת שמיר; או בינואר 2006, כשוונוס הייתה שוב בנסיגה בגדי, אריק שרון קיבל שבץ מוחי והממשלה עברה לידי אולמרט.

הכל יכול לקרות בסיבוב הקרוב, ועוד ידובר על כך בהמשך. ולצערנו, מה שבטוח הוא, שתחושת הכאוס במדינה תמשיך לשרור.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  http://www.pninastro.com

4 Comments

  1. נו.. ?
    20 ביולי 2014 @ 8:48

    פנינה, מה עם התשובה הזו לגדי ? ביבי עדיין וליברמן נראה שלא הלך לשום מקום.. הימין מתחזק מאוד ואולי בצדק. כל כך רצינו שהתחזית שלך תתממש. לא היה שום שינוי בהרכב הממשלה, בוודאי שלא 'מהפך'. מחירי הדירות גם כן, לא ירדו אלא נסקו מעלה מעלה. טילים נופלים ומלחמה.

  2. גד תמרי
    24 באוקטובר 2013 @ 8:49

    אם, אכן, ליברמן יחטוף מהלומה -4 בנובמבר, זה כבר צעד קדימה!

  3. גד תמרי
    11 באוקטובר 2013 @ 11:48

    על פי תחזית קודמת שלך – נתניהו היה אמור להתפוגג פוליטית, לכל היותר באוקטובר 2013. עכשיו אני קורא בתחזית שלך, שביבי עם הטעויות ימשיך להיות בשלטון גם ב-2014. איפה טועים הכוכבים?

    • פנינה כץ
      15 באוקטובר 2013 @ 8:56

      גדי,
      בתחזית של מפת נתניהו הוא נמצא אכן בסוף הדרך והכוכבים אינם טועים. אך צריך לקרות משהו חיצוני שיגרום לזה. דרושים מצבים שיטלטלו את הממשלה כמו פירוק הקואליציה שלדעתי קרוב מאוד. אני צופה כי משפטו של ליברמן ב-4.11.2013 יום המסמל את סופו הפוליטי [לעת עתה]. וזה עלול לגרום לאפקט דומינו. המפה האסטרולוגית של נתניהו ביום משפטו של ליברמן מסמלת, סוף הקשר ביניהם ועליית המפלס של כאוס פוליטי נוסף. נכון לעכשיו, בגלל נסיגת מרקורי הצפויה לפרוץ השבוע רשמית ב-21.10 ולהימשך עד ה-10.11.2013 וגם ליקוי חמה ערב משפטו של ליברמן, מאוד קשה להבין לאן הולכים משם כי הכאוס נראה ענק. וניכר כי נובמבר מסמל עליה משמעותית במפלס הכאוס הפוליטי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן