Skip to content

נתניהו ממריא לארה"ב: "צריך לומר אמת"

ראש הממשלה בהצהרה טרם צאתו: "אני אייצג שם את אזרחי ישראל, את האינטרסים הלאומיים שלנו, את הזכויות שלנו כעם, את הנחישות שלנו להגן על עצמנו ואת תקוותנו לשלום. אני אומר את האמת מול מתק השפתיים". ליברמן מחזק את נתניהו: "גם אם האווירה והשיח אינם קלים ונוחים כדי לאמר דברים נחרצים, רה״מ יידע לעשות זאת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מול מתק השפתיים והחיוכים – צריך לומר אמת". כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו הלילה בעלייתו למטוס.

"אני יוצא הערב לניו יורק ולוושינגטון להיפגש עם הנשיא אובמה ואחר כך אנאם בעצרת האו"ם", אמר נתניהו. "אני אייצג שם את אזרחי ישראל, את האינטרסים הלאומיים שלנו, את הזכויות שלנו כעם, את הנחישות שלנו להגן על עצמנו ואת תקוותנו לשלום. אני אומר את האמת מול מתק השפתיים, מול מתקפת החיוכים. צריך לומר עובדות, צריך לומר את האמת. אמירת האמת היום היא חיונית לביטחון שלום העולם וכמובן חיונית לביטחונה של המדינה שלנו".

"צריך לומר אמת". נתניהו ממריא לארה"ב (צילום: לע"מ)
נלחם במתקפת החיוכים. ראש הממשלה בדרך לארה"ב (צילום: לע"מ)

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אביגדור ליברמן, פירסם בדף הפייסבוק שלו פוסט שבו הוא  מחזק את עמדת נתניהו. 

"ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא הלילה לניו-יורק בכדי לייצג את ישראל בפתיחת עצרת האו"ם", כותב ליברמן. ״במוקד הדיונים עומד גם השנה נושא מרוץ החימוש הגרעיני של איראן. אולם עתה, כשתשומת הלב העולמית מרוכזת בניסיונות של נשיא אירן החדש להצטייר כמתון ופייסני, ראוי להזכיר שהאיראנים נוהגים לאורך כול השנים בדפוס רמייה קבוע: בטקטיקות שונות של הבטחות, במשיכת זמן ובמידע שקרי שסיפקו פעם אחר פעם לקהילה הבין-לאומית, כשבכל אותו זמן הם המשיכו להתקדם אל עבר המטרה שהציבו לעצמם: השגת נשק גרעיני שנועד לאיים על שלום העולם. מתקפת הפייסנות של רוחאני אינה אלא תרגיל שקרי נוסף, נוסח זה שעשתה בשעתו צפון קוריאה.

ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)
דפוס רמייה קבוע. ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)

"כדאי גם לזכור שגם במקרה של הכור העיראקי, בתחילת שנות ה-80', ישראל היתה היחידה שהתריעה ופעלה ובדיעבד התברר שצדקנו, וכך גם במקרים אחרים", כותב יו״ר ועדת החוץ והביטחון.

"גם היום, ישראל אינה מוכנה לקחת חלק בתרמית הזאת. לכן, אני מחזק את רה"מ בצאתו למשימה החשובה ואני בטוח שגם אם האווירה והשיח אינם קלים ונוחים בכדי לאמר דברים נחרצים, רה״מ יידע לעשות זאת ולעמוד באופן נחוש על האינטרסים שהם חיוניים לא רק לביטחונה של ישראל אלא לשלומו וליציבותו של העולם כולו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן