Skip to content

בואינג 737-900ER ראשון מגיע בחודש הבא לאל על

אל על הזמינה שישה מטוסי בואינג 737-900ER חדישים בהשקעה של 320 מיליון דולר. המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת דצמבר ועד תחילת 2016 צפויים להתקבל ארבעה מטוסים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המטוס הראשון מדגם בואינג 737-900ER, מתוך שישה מטוסים חדשים מדגם זה שהוזמנו על ידי
אל על, צפוי להימסר לחברה בסיאטל, לקראת אמצע אוקטובר השנה. מטוסים אלה הוזמנו במסגרת מגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של אל על, בהשקעה כוללת של כ-320 מיליון דולר. המטוסים החדשים יופעלו ביעדי אל על מאירופה ואליה.

מטוס בואינג 737-900ER של אל על. בחזית הטכנולוגית הבינלאומית של מטוסים צרי גוף
מטוס בואינג 737-900ER של אל על. בחזית הטכנולוגית הבינלאומית של מטוסים צרי גוף

המתקדם בין מטוסי צרי הגוף

מטוס בואינג 737-900ER הוא המטוס המתקדם בעולם מבין המטוסים צרי הגוף. הוא בעל יתרונות תפעוליים רבים ונחשב ליעיל וחסכוני יותר מדגמים אחרים. המטוס החדש יפעל ביעדי אל על בטווח הקצר והבינוני לאירופה.

לקראת הגעת המטוסים החדשים, מעלה היום אל על קמפיין תחת המסר: "אל על מתחדשת. העתיד כבר כאן- בואו להכיר אותו". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול ביצוע מיוחד של לירן דנינו לשירה של לאה שבת "תמיד יחכו לך". במרכז הקמפיין – רגע קבלת המטוס החדש על ידי אנשי אל על.

הראשון מבין המטוסים החדשים צפוי לנחות באוקטובר השנה. המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת חודש דצמבר ועד תחילת 2016 צפויים להתקבל ארבעה מטוסים נוספים מדגם זה. לדעת ראשי אל על מטוסים אלה ייצרו חווית טיסה חדשה ומתקדמת לנוסעים לאירופה.

תצורת תא הנוסעים

מטוסי ה ER 737-900 יופעלו בתצורה ייחודית לאל על ויהיו בהם 172 מושבים בחלוקה לשתי מחלקת שירות: 16 מושבים במחלקת העסקים ו- 156 מושבים במחלקת התיירים.

מושבי מחלקת עסקים – יהיו מושבי עסקים ייעודיים ומרווחים מסוג MILLENNIUM המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44". כל המושבים מצוידים בשקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .

מושבי מחלקת תיירים – יהיו לראשונה בצי אל על, מושבים דקים וקלים מסוג PINNACLE המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית. מושבי מחלקת התיירים הנוחים יציעו מרחב מחייה נוח לנוסע גם בזכות מיקום כיס הספרות בחלק העליון של גב המושב.
בכל שורת מושבים במחלקת התיירים, שקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .

בידור בטיסה – אל על תשיק עם המטוס החדש מערכת בידור בטיסה הכוללת טכנולוגיה חדשה.

פנים המטוס – תאורת אווירה חדשנית וחווייתית המשתנה במהלך הטיסה, תאי אחסון גדולים ומרווחים במיוחד לאחסון כבודת היד, ועיצוב חדש לפנים מטוס.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "הגעתם הצפויה של מטוסי ER737-900 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של החברה. רכישת המטוסים מציבה את החברה בחזית הטכנולוגית הבינלאומית וצפויה ליצור קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה. ההשקעה במושבי מחלקת התיירים, החדישים מסוגם ובמערכת הבידור המשוכללת שתושק בחודשים הקרובים, עולים בקנה אחד עם היעד שהצבנו לעצמנו – לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר לנוסעים ולשמור באמצעות כך על מעמדה של אל על כחברת התעופה המועדפת לטיסות אל ישראל וממנה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן