Skip to content

אחרי עשר שנים: פתאל תחדל לנהל את מלון מרידיאן ים המלח

רשת מלונות פתאל, קבוצת נהל שהיא הבעלים של מרידיאן ים המלח וקבוצת סטארווד, הודיעו על הפסקת ניהול מלון מרידיאן ים המלח על ידי רשת פתאל, החל מ-1 ינואר 2014
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עם תום פקיעת הסכם התקשרות בן עשר שנים בין רשת מלונות פתאל, קבוצת נהל, שהיא הבעלים של המלון וקבוצת סטארווד – בעלת המותג לה מרידיאן (כמו גם שרתון ואחרים), נמסר אתמול מרשת מלונות פתאל, כי הצדדים הגיעו להחלטה משותפת שהמלון לא ינוהל עוד על ידי הרשת.

מלון לה מרידיאן ים המלח. מהמפוארים בים המלח וזוכה פרסים. (צילום: אתר מלונות פתאל)
מלון לה מרידיאן ים המלח. מהמפוארים בים המלח וזוכה פרסים. (צילום: אתר מלונות פתאל)

לאור זאת, החל מינואר 2014, ישא המלון את השם David Resort & Spa ויופעל באופן עצמאי על ידי בעלי הנכס, חברת נהל של המלונאי הנרי טייק. טייק הוא בנו של דוד טייק המנוח, שהקים את מלון דיוויד אינטרקוטיננטל בתל אביב ומהשותפים במלון הילטון תל אביב.

קבוצת פתאל הינה הבעלים והמפעילה של ארבעה מלונות בים המלח, בהם הרודס, לאונרדו, לאונרדו קלאב ולאונרדו אין, זאת בנוסף, ל-25 בתי מלון נוספים ברחבי הארץ .

במהלך 2014 צפויה רשת פתאל לפתוח ארבעה מלונות חדשים ויוקרתיים בהרצליה, באשקלון, בנתניה ובטבריה.

מלון מרידיאן ים המלח, בן 578 חדרים, נחשב לאחד המפוארים והמובילים בים המלח. למלון שני מתחמי ספא יוקרתיים, והוא זוכה כבר שלוש שנים ברציפות בתואר אחד מאתרי הנופש הטובים בעולם ואתר הנופש הטוב בישראל – על ידי ארגון World Travel Award.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן