Skip to content

הרוגים ופצועים בתאונת מטוס בניגריה

מטוס אמברייר 120 עם 7 אנשי צוות ו-20 נוסעים התרסק זמן קצר אחרי ההמראה מלאגוס. מעריכים כי 15 נהרגו בתאונה, והיו גם פצועים וניצולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס אמברייר 120 של חברת אסושיאטד איירליינס (Associated Airlines) ובו 27 אנשים, התרסק היום, זמן קצר לאחר שהמריא, בשעה 9:30 משדה התעופה לטיסות פנימיות בלאגוס בירת ניגריה. כ-15 אנשים נהרגו , עשן היתמר במקום ההתרסקות וכוחות כיבוי והצלה פעלו באזור.

שברי המטוס שהתרסק בלאגוס
שברי המטוס שהתרסק בלאגוס

לדברי ג'ו אובי (Joe Obi) דובר משרד התעופה הניגרי, יש כמה ניצולים בתאונת מטוס אסושיאטד איירליינס, שהיה אמור לטוס מלאגוס הבירה עם שבעה אנשי צוות ו-20 נוסעים, לעיר אקור (Akure), הממוקמת מלאגוס במרחק של כ-225 ק"מ בדרום מזרח.

"המטוס לא התקשה להמריא עד שנפל. כמה אנשים חולצו והועברו במהירות לבית חולים, התגלו כמה גופות, אבל היו גם ניצולים", סיפר אובי.

יאקובו דאטי (Yakubu Dati), מנכ"ל רשות שדות התעופה הניגרית מסר, כי לפחות חמישה אנשים נהרגו בתאונה. אבל מאוחר יותר נמסר, כי בתאונה נהרגו 15 איש.

תאונות אוויר, באופן יחסי נפוצות בניגריה, שלמרות שהיא הכלכלה השניה בגודלה באפריקה, יש לה רקוד בטיחותי נמוך. בחודש יוני בשנה שעברה נהרגו 163 אנשים כאשר מטוס התרסק לתוך בניין מגורים בלאגוס, באסון התעופה הקשה ביותר במדינה זו בשני עשורים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן