Skip to content

סקס, שקרים וסיינטולוגיה

מבחר המלצות לסוף השבוע בטלוויזיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 שישי, 04 באוקטובר, 2013

21:00 אוכל רחוב מסביב לעולם 3Street Food Around The World 3 | , ערוץ הטיולים

הסדרה ישי גולן (חטופים) שבה בעונה שלישית. גולן ממשיך את מסעו בין שווקי האוכל של ערים שונות בעולם, ודרך מפגשים עם שפים מקומיים, דוכני אוכל רחוב וחומרי הגלם, חווה את התרבות המקומית. במהלך 24 השעות העומדות לרשותו בכל עיר הוא חייב לאכול אך ורק כמו המקומיים ורק ברחוב. בין האתרים שיפקוד גולן: מנילה, סיאול, פראג, סיציליה ונצרת. העונות הקודמות של הסדרה משודרות ב-40 מדינות בעולם, ובערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק בעולם.

22:00 קוטלי המכשפות | Hansel and Gretel: Witch Hunters, ערוץ Hot גולד

פנטזיית אקשן מהירה ועצבנית, שמתחילה מהרגע שבו הסתיים סיפורם המפורסם של הנזל וגרטל (או בשמם העברי – עמי ותמי). אחרי שניצלו בילדותם מהמכשפה הרעה שזממה לאכול אותם, שני האחים היתומים גדלו והפכו לציידי מכשפות אטרקטיביים שעוברים מכפר לכפר ומחסלים את המכשפות שמטילות טרור על התושבים התמימים.

מספר מקרי חטיפות ילדים בכפר מרוחק, מביאים את הנזל וגרטל למקום, רק כדי להבין שזוהי עיירת ילדותם. שם הם מגלים כי המכשפות זוממות מזימה איומה בסדר גודל שאיש עוד לא ראה. על שני האחים להביס את מנהיגת המכשפות האכזרית ולסכל את תכניותיה האפלות. שחקנים: ג'רמי רנר ("זהות גנובה"), ג'מה ארטרטון ("הנסיך הפרסי"), פמקה ינסן (סדרת סרטי "X-מן", "המלוק גרוב"). במאי: פיט טראוויס ("שמונה צדדים לאמת"). ארה"ב, 2012. [rating=3]

22:00 קפטן אמריקה | Captain America: The First Avengers, ערוץ Yes2

בכורה לקומיקס הפופולארי של חברת מארוול. סטיב רוג'רס הוא בחור כחוש וחולני שרוצה להיות חייל מצטיין בימי מלחמת העולם השנייה, ומה שאין לו בכוח פיזי הוא משלים במוטיבציה והצטיינות.

רוג'רס נבחר להיות שפן ניסיונות בניסוי חדש של הווארד סטארק (לימים אביו של טוני "איירון מן" סטארק), שמשפר את הכוח הגופני והמנטאלי. הניסוי מצליח מעל למצופה וסטיב הופך להיות גיבור על שמוביל את צבא ארצות הברית במלחמה נגד הגרמנים ובמיוחד הקצין הנאצי האכזרי רד-סקאל. שחקנים: כריס אוונס ("הנוקמים"), הוגו וויבינג ("מטריקס"), היילי אטוול ("הדוכסית"), טומי לי ג'ונס ("לינקולן") במאי: ג'ו ג'ונסטון ("ג'ומנג'י"). ארה"ב, 2011. [rating=4]

22:00 המאסטר | The Master, ערוץ Yes3 + ערוץ Hot גולד

הסרט ערך את הקרנת הבכורה שלו בפסטיבל ונציה וזכה שם בשלושה פרסים – שחקן (במשותף לפיניקס ולסימור הופמן), במאי ופרס הביקורת. בנוסף, הסרט היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר וזכה בעוד פרסים רבים.

סרטו של פול תומאס אנדרסון ("זה ייגמר בדם", "מגנוליה"), שלקח את השראתו מסיפורו של ל' רון האווארד, מייסד הסיינטולוגיה. חואקין פיניקס בתצוגת משחק נדירה מגלם חייל משוחרר בעל כישרון מיוחד לרקיחת משקאות משכרים, המחפש את מקומו בעולם. בנדודיו הוא עולה על ספינה שעליה מפליגים חברי כת בשם "התכלית" ("The Cause") המונהגים על ידי טיפוס כריזמטי וממגנט. למרות התנגדותם של בני משפחתו, אשתו (איימי אדמס) וחברי הכת לחבר החדש בקהילה, מתפתח במהרה קשר רב עוצמה בינו לבין המנהיג – קשר הרסני, מהפנט ובלתי ניתן להתרה.

שחקנים: פיליפ סימור הופמן ("קפוטה"), חואקין פיניקס ("הולך בדרכי"), איימי אדמס ("פייטר"), לורה דרן ("לב פראי"). במאי: פול תומאס אנדרסון ("זה ייגמר בדם", "מגנוליה"), ארה"ב, 2012. [rating=3]

 שבת, 05 באוקטובר, 2013

10:00 העולם על פי דינו | Dino Mom aka Dino Time, ערוץ Yes5

הרפתקאות. ארני הצעיר ושניים מחבריו משחקים עם מכונת הזמן של חברם הממציא ובטעות נשלחים מיליוני שנה אחרונה לתקופה הפרה-היסטורית, שם הם מאומצים על ידי אימא דינוזאור. עם זאת, הזמן מתקתק ועל החבורה ההרפתקנית למצוא את מפתח התפעול של המכונה כדי לחזור חזרה להווה לפני שיהיה מאוחר מדי. בדרך יעברו חוויות מצחיקות, מרגשות ומלאות אדרנלין. מדובבים לעברית: לורן סביר, נעמי פרומוביץ', ידידיה ויטל במאי: צ'וי יון-סוק וג'ון קפקא. ארה"ב, 2012. ב-17:35 תוקרן הגרסה בדיבוב המקורי לאנגלית. מדבבים: מלאני גריפית' ("נערה עובדת"), רוב שניידר ("מגודלים"), ג'יין לינץ' ("glee").

19:00 סיזר מילן: מנהיג הלהקה, ערוץ NG Wild

יש יותר מדי כלבים שאין להם בית אוהב לגור בו. מדי שנה, מיליוני כלבים ברחבי העולם ננטשים בגלל בעיות התנהגותיות שכביכול לא ניתן להתגבר עליהן, והם נותרים נתונים בהסגר לכל החיים ופעמים רבות אף מומתים. מה יעשו הכלבים שנתפסים כקשים? יש אדם אחד שדואג להם, שמוכר בכל העולם בשל היכולת המדהימה שלו לשקם כלבים ולאמן את בני האדם שרוצים לאהוב אותם. אדם עם אינסטינקטים יוצאי דופן להבנת כלבים – סיזר מילאן, לוחש לכלבים.

מילאן נלחם בתופעות עולמיות הנוגעות לנטישת כלבים, ומעניק לאלו שנתפסים כ"לא ברי אימוץ" הזדמנות שנייה לחיים. בנוסף לכך, סיזר מאמן מועמדים המתחרים ביניהם על מי יזכה לתת לכלבים האלו "רישיון" חדש לחיות.

הסדרה החדשה לוקחת אותו לספרד, ובמהלכה הוא מעביר מדי שבוע מקרים קשים של כלבים למרכז הפסיכולוגי החדש שלו במירפלורס, מחוץ למדריד. מדי פרק, שלושה מועמדים מבריטניה, איטליה או הולנד, יתחרו על הסיכוי לאמץ גור מיוחד אחד, כשהמיומנויות שלהם לטיפול בכלבים נבחנות דרך סדרה של אתגרים כלביים מבית סיזר מילאן. לצד אימון המתחרים, מילאן מיישם את גישת "אימון, משמעת וחיבה" שלו, כדי להתגבר על קשיים עם כלבים שובבים או תוקפניים במיוחד – כל זאת בתקווה לשקם כל אחד מהם ולהכין אותם לקראת אימוץ.

22:00 ארץ יבשה | Lawless, ערוץ Yes4

סיפורם של שלושה אחים בשיא תקופת היובש בארצות הברית, שזו גם תקופת השיא של הפשע המאורגן. כדי להתקיים, עוסקים האחים בזיקוק כוהל, תוך שהם זוכים באהדתם של תושבי הסביבה ובכבוד מצד הפושעים הידועים ביותר. אולם אדם אחד, שריף חדש עיקש וחסר גבות שהגיע משיקאגו, אינו מוכן לתת לאחים להתפרנס בשלווה מעיסוקם הלא חוקי, בעיקר כיוון שהם אינם מוכנים לשתף אותו בשלל. בין האחים הנועזים לשריף המושחת מתפתח מאבק אלים ומדמם, המלווה עם הרבה קטעי אקשן סוחפים, הומור ותצוגות משחק מרשימות.

שחקנים: טום הארדי ("זאת מלחמה"), גארי אולדמן, שאיה לה-באף ("רובוטריקים"), ג'סיקה צ'סטיין ("עץ החיים"), גיא פירס ("ממנטו"), מיה ויסוקבסקה ("אליס בארץ הפלאות"). תסריט: (הזמר) ניק קייב ("ההצעה"). במאי: ג'ון הילקוט ("ההצעה"). ארה"ב, 2012. [rating=4]

22:00 תחביבים על הקצה, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

כל גבר צריך תחביב, אבל הגברים האלו הלכו רחוק מדי. דייב היצ'נס מכור לבובות של גיבורי על, הוא מבלה שעות מדי שבוע במשחק עם 3,000 דמויות שברשותו ויוצר סרטוני וידאו ליוטיוב כשהוא בוהה בהן. לאלכס קונדון, בן ה-39, יש 62,000 כרטיסי בייסבול, כולם של אותו שחקן, והוא עדיין גר אצל אמו. האם בעזרת אנשי מקצוע הם יצליחו לשבור את הרגלי התחביבים שלהם?

22:10 איך סקס שינה את העולם |  How Sex Changed the World, ערוץ ההיסטוריה

מזון, מים ומחסה נחוצים כולם להישרדות האדם. אך ישנו צורך עוצמתי נוסף ששינה את ההיסטוריה, ועיצב מאחורי הקלעים (והסדינים) את העולם שלנו באופנים שאנו לא מודעים אליהם… סקס.

הסדרה המרתקת פורשת יריעה היסטורית רחבה ושופכת אור על האופן בו סקס שינה והשפיע על תולדות האנושות: האורגיות הנודעות לשמצה של הקיסר הרומי נירון, מצרים העתיקה, שבה יוצרו אמצעי מניעה העשויים מדונג של תנינים, המצביא האדיר ג'ינגיס חאן שהשתמש בסקס כדי להרחיב את גבולות האימפריה המונגולית, מעללי האציל הצרפתי המרקיז דה סאד, הבורדלים של הכנסייה הקתולית בימי הביניים, בובות מין מתנפחות שניתנו לחיילים נאצייבמלחמת העולם ה-2 כאמצעי להילחם במחלות מין, השגשוג המתמשך של הרמונות נשים ברחבי העולם במשך אלפי שנים (כולל בעידן המודרני), מחקרי המיניות פורצי הדרך של החוקר אלפרד קינזי, וגם הדרך הנלוזה בה ראש סוכנות ה-FBI המיתולוגי, ג'יי אדגר הובר, אסף מידע אודות ההרגליים המיניים של פוליטיקאים בכירים וניצל זאת למטרות סחיטה והשפעה.

עוד במהלך הסדרה, ייחשף הקשר המפתיע שבין סקס והשימוש בו על תצורותיו השונות לבין עיצוב של מכוניות מודרניות, נערות אמצע ממלחמת העולם השנייה, ואכילת קורנפלקס, לצורך ריסון החשק המיני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן