Skip to content

החמרה נוספת במצבו של הרב יוסף. מצבו קשה ולא יציב

בימים האחרונים חזר הרב לנשום בכוחות עצמו, אולם אמש החליטו הרופאים לחברו שוב למכונת ההנשמה ולהרדימו. הבוקר חלה החמרה נוספת במצבו והוא נלחם על חייו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שני) חלה הדרדרות נוספת במצבו של הרב עובדיה יוסף והוא נלחם על חייו. במהלך הלילה חלה החמרה במצבו והוא מוגדר קשה מאוד ולא יציב. הרב קיבל הלילה תרופות תומכות למערכות הגוף השונות. הרופא הקרדיולוג המטפל ברב, פרופ' דן גילון, עדכן בראיון הבוקר בראיון לגלי צה"ל על מצבו של הרב והבהיר כי לרב נשקפת סכנת חיים מיידית. "להערכתי, כרגע נראה כי המצב קשה יותר. אנחנו יודעים שהוא איש עם מחלות קשות, הוא איש מאוד מבוגר – כל זה לא פועל לטובתו. אם עד לפני מספר ימים דיברנו על שיפוע קטן חיובי, ואחרי זה על הפסקת השיפור, אנחנו מדברים כרגע על מה שנראה כשיפוע בכיוון הלא טוב", עדכן גילון. בני משפחתו של הרב נקראו לבית החולים.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר אמש (ראשון) כי חלה החמרה במצבו של הרב עובדיה יוסף והוא מונשם ומורדם. פרופ' דן גילון, אמר בערב כי חלה החמרה קלה במצבו ומגמת השיפור בימים האחרונים נעצרה. אתמול הוגדר מצבו של הרב קשה אך יציב והוא סבל מזיהומים וטופל בתרופות. "אמרנו כבר בתחילת הדרך שהוצא צינור ההנשמה ושייקח כמה ימים לבחון האם הרב עומד מבחינת כוחותיו והמצב בכלל ביכולת לנשום ללא מכונת הנשמה”, אמר פרופ’ גילון, “במהלך היומיים האלה היו עליות וירידות בהקשר של אפשרות של הנשמה מחודשת".

בימים האחרונים ניכר שיפור במצבו של הרב יוסף והוא היה ער ואף התפלל והניח תפילין. ביום רביעי שעבר שב הרב להכרה מלאה ופרופ' גילון הודיע אז כי עדיין נשקפת סכנה לחייו, אך היא פחתה. התאוששותו נחשבה לנס בקרב המאמינים. הרופאים בחנו אם הוא יכול להשתחרר מהסיוע הנשימתי, אולם אמש הורע מצבו והוחלט לאחר התייעצות להרדימו שוב.

הרב מאושפז בהדסה יותר משבועיים. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ועבר ניתוח להשתלת קוצב לב. בתנועת ש"ס מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת מרן לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל. ילדים מרשת החינוך של ש"ס יתפללו היום בצהריים לשלומו של הרב בכותל.

עצרת תפילה להבראת הרב יוסף בבני ברק (צילום: אתר ש"ס)
עצרת תפילה להבראת הרב יוסף בבני ברק (צילום: אתר ש"ס)

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן