Skip to content

"סוף" בקולנוע: הוליווד צוחקת כל הדרך לגיהנום

סת' רוגן, ג'ונה היל, ג'יימס פרנקו, אמה ווטסון ועוד עשרות ידוענים מככבים בחגיגה הוליוודית מופרעת וחסרת מעצורים, רגע לפני יום הדין. משעשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[rating=3]

הסרט "סוף" הוא בעצם בדיחה הוליוודית פנימית. התסריטאי, הבמאי והכוכב הראשי של הסרט – סת' רוגן ("הוואלס האחרון") מגלם את סת' רוגן, בעוד חברו השחקן, ג'ונה היל ("ג'אנגו ללא מעצורים"), מגלם את ג'ונה היל. ידידם המשותף, ג'יימס פרנקו ("ארץ אוז") מגלם את ג'יימס פרנקו, וכך זה ממשיך עם אמה ווטסון ("בלינג רינג", "הארי פוטר"), ועוד עשרות ידוענים אחרים. הבנתם את התמונה? אז בעצם הבנתם את הסרט. למרבה המזל ניתן גם להבין את מרבית הבדיחות בסרט. בלי קשר כמה אתם מעורבים ברכילות או במה שנעשה מאחורי הקלעים בהוליווד – הסרט מזמין את הקהל לקחת חלק בצחוק.

הסוף של ריאהנה?

העלילה מתרחשת בגבעות הוליווד, בעוד רוגן וחברו ג'יי ברושל (ג'יי ברושל, "קוסמופוליס"), עושים את דרכם למסיבה בביתו של ג'יימס פרנקו. דקות לאחר מכן מתחיל הסוף. מה הכוונה? הסוף, יום הדין, פשוטו כמשמעו במובנים תנ"כיים – הגיהנום משתחרר עלי אדמות. כל החברים והמעריצים מתחילים למות – ולא ניתן להמעיט בכמות הופעות האורח שנהרגים: מייקל סרה ("משפחה בהפרעה"), צ'אנינג טאטום ("וושינגטון על הכוונת"), ריאהנה (כן, הזמרת. אל דאגה, היא לא באמת מתה, והיא תגיע החודש להופעה בארץ).

הידוענים הצעירים מסתגרים בביתו של פרנקו בניסיון לשרוד את אחרית הימים, ואף מקציבים לעצמם כמות קטנה של אוכל, ממתקים ואפילו סוגי עשבי עישון שונים.

לזכות היוצרים, אין אגו יקר מדי – ודורכים על כולם. המוניטין של כל מי שמופיע מושמד עד עפר: רוגן הוא מעשן גראס כפייתי, היל הוא נחמד יותר מדי, פרנקו הוא מאונן אגוצנטרי ועוד. אליהם מצטרפים גם קרייג רובינסון ("זאק ומירי עושים פורנו") ודני מקברייד ("רעם טרופי") – התורם כמחצית מן הרגעים המצחיקים בסרט.

אין הומור שלא עולה בסרט: מוות, סמים, פורנו ועוד, ובסצנה משעשעת במיוחד פרנקו ומקברייד מטיחים האחד בשני זרע דמיוני, ופוגעים בכל דבר סביבם.

"סוף" הוא סוג של קומדיה שהקהל מרגיש אשם בזמן שהוא צוחק, אבל אחרי שהוא יוצא מהאולם לא מצליח לזכור מה גרם לו לצחוק כל כך הרבה. זה בוודאי אינו סרט שתיקחו עמכם עד יום הדין, אבל לפחות הוא מספק 107 דקות משעשעות במיוחד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן