Skip to content

נורה ונפצע פלסטיני שחצה את גדר ההפרדה

שני פלסטינים ניסו לחצות את גדר ההפרדה לכיוון שערי התקווה ולא שעו לקריאות צה"ל שביצע נוהל מעצר חשוד. ברמת הגולן ניסו עשרה סורים לחפש מקלט בישראל ולחצות את הגבול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מעבירים את הפצוע לבית חולים (צילום: הצלה יו"ש)
מעבירים את הפצוע לבית חולים (צילום: הצלה יו"ש)

פלסטיני שניסה היום (שלישי) בצהריים לחצות את גדר המערכת סמוך למחסום אורנית מדרום מזרח לקלקיליה נורה בבבטנו בידי כוח צה"ל שהוקפץ למקום. הוא נפצע בינוני והוחש לבית החולים בילינסון.

מדובר צה"ל נמסר כי מספר פלסטינים ניסו לחצות את הגדר לתחום ישראל וזוהו בידי כוח צה"ל: "הכח פעל וביצע נוהל מעצר חשוד (אזהרה, ירי באוויר ואם החשוד לא נענה, ירי לעבר פלג גופו התחתון א.מ) שהסתיים בירי לעבר הפלסטינים. הכוח זיהה פגיעה בפלסטיני שטופל במקום והועבר להמשך טיפול בבית חולים בישראל".

עדי ראיה מסרו למגפון כי הפלסטיני וחברו ניסו לחצות את גדר ההפרדה, ככל הנראה לעבר היישוב שערי תקווה, בדרכם לחיפוש עבודה. בעת שניסו לעבור דרכה, נורה אחד מהם. יצוין כי פלסטינים רבים, מחפשי עבודה, מנסים וחלקם אף מצליחים לחצות את המכשול בין ישראל לגדה.

עשרה סורים ניסו לחצות את גדר הגבול 

היום בשעות הצהרים הגיעו כעשרה סורים לגדר הגבול במרכז רמת הגולן וניסו לחצות אותה לישראל. כוח צה"ל שהוקפץ לגדר מנע את כניסתם ודאג שהם ישובו על עקבותיהם. גורמי צבא אמרו לגפון כי הסורים ניסו לחצות לישראל עקב הקרבות הקשים שמתחוללים באזור. הם חיפשו להימלט על נפשם.

בית החולים לגליל המערבי בנהריה קלט היום שני פצועים סורים ואתמול הגיע לבית החולים פצוע סורי נוסף. מבית החולים נמסר כי פצוע אחד סובל מפגיעות ראש וחזה והאחר מחבלות קשות. הפצוע שהגיע אתמול סבל משברים בלסת ופגיעות בפניו. בית החולים טיפל עד כה ב-99 פצועים  ו-13 מהם עדיין מאושפזים במחלקות השונות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן