Skip to content

ראש מועצת מטה אשר, יהודה שביט, נפטר במפתיע

שביט נפטר מדום לב במהלך השבת בביתו שבקיבוץ. מותו הכה בתדהמה את מוקיריו. היה ראש מועצה פופולרי ואהוד בקרב הציבור, הפליטיקאים וגם בקרב מתנגדיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יהודה שביט, ראש המועצה האזורית מטה אשר, נפטר היום (שבת) בפתאומיות בצהריים. שביט נפטר בפתאומיות בתוך ביתו שבקיבוץ. הלווייתו תתקיים מחר ב-16:30 אחר הצהריים בקיבוץ כברי, שם הוא חי. שביט, בן 62 במותו, עמד בראש המועצה האזורית ב-20 שנה האחרונות. בדצמבר 2012 נבחר בפעם נוספת לראשות המועצה האזורית מטה אשר, שבה 32 יישובים: 30 קיבוצים ומושבים ושני יישובים ערביים, עראב אל-ערמשה ושייח דנון. בתקופתו דאג שביט למגן את כל בתי תושבי המועצה ומוסדות החינוך. החינוך במטה אשר פרח והוא נחשב לאחת המועצות שהורים מבקשים להעביר למוסדותיו את ילדיהם. הוא הטמיע במוסדות המועצה את תהליכי ISO 2002, עובדה שהעלתה את רמת השירות של שירותי מחלקות המועצה.

yehuda shavit
יהודה שביט,ראש מטה אשר שנפטר (צילום מארכיון פרטי)

שביט היה האוהד מס' 1 של קבוצת הכדורעף המקצועי במועצה וזכה לראותה מניפה כמה פעמים את תואר אלופת המדינה.

שביט היה ידוע במתינותו, צניעותו וחוסר עניינו בהעלאת קרנו בכלי התקשורת. שביט, איש מפלגת העבודה מאז ומתמיד, היה אהוד מאוד על כלל ציבור הפוליטיקאים מהימין ומהשמאל.

מחלקת הביטחון במטה אשר הפכה בעידודו לאגף ביטחון שזכה לתארים רבים במשרד הביטחון ושבחים מצד צה"ל ומשטרת ישראל. הוא פיתח את מוקד הביטחון והפכו ליחידת שירות לכלל הציבור באזור המועצה ומחוצה לה. בעת נפילות קטיושות בגליל המערבי, מוקד אשר על סייריו וקציני הביטחון שלו היו הראשונים לתת תשובות לציבור וכן, גם לתקשורת, שכתביה ידעו שעל מנת לקבל את המידע המדויק ביותר בשטחי הגליל המערבי עליהם להיות מחוברים למוקד המועצה. יהי זכרו ברוך.

1 Comment

  1. שושי שמר
    13 באוקטובר 2013 @ 6:40

    יהיה זכרו ברוך.
    הנתון על מיגון כל בתי תושבי המועצה שגוי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן