Skip to content

תחנת משטרת בנימין לכדה פדופיל מבני ברק

שלשום הגיע אבי הילד לתחנה והתלונן על כך שבנו נפגע מינית בידי צעיר שסייע לו לחצות כביש במודיעין עלית. אתמול יצאו החוקרים והילד אל זירת הפשע והילד זיהה את החשוד. הוא נעצר והודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיים יצחק מונק, צעיר בן 20, תושב בני ברק, נעצר אמש (רביעי) בחשד לביצוע עבירות מין בילדים. הצעיר נעצר בעקבות תלונה שהתקבלה לפני יומיים בתחנת בנימין מתושב מודיעין עילית, ששמע מאדם אחר על הצעיר שפגע מינית בבנו בן השבע.

מהתלונה שהתקבלה עלה כי הילד חזר מבית הספר לביתו וביקש מאחד הבחורים ברחוב להעביר אותו את הכביש. החשוד שסייע לו לחצות את הכביש הציע לילד לבוא איתו לבניין סמוך, מתחת לבית כנסת, שם, כך לפי החשד, החשוד ביצע בקטין עבירות מין. באופן מידי תואמה לילד חקירה דחופה במרכז הגנה לילד ולאחר עדותו יצאו לשטח חוקרת ילדים ושוטרי נקודת מודיעין עלית. הילד אמור היה לפרט בשטח היכן קרה המקרה. להפתעת השוטרים זיהה הילד את החשוד שהיה בקרבת מקום והם עצרו אותו במקום.

לפי המשטרה, החשוד הודה במיוחס לו ובמקרים נוספים. במהלך הארכת המעצר שהתקיימה היום בבית משפט השלום בירושלים, סירב השופט גד ארנברג להענות לבקשת עורכת דין הלנה לובושיץ, פרקליטתו מטעם הסנגוריה הציבורית להטיל צו איסור פרסום על פרטי לקוחה ולקיים את המשפט בדלתיים סגורות והאריך את מעצרו של מונק בשמונה ימים בניגוד לבקשת המשטרה לעצרו לעוד 11 ימים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן