Skip to content

אתם הייתם רוצים שחיית המחמד שלכם תיקבר לצידכם?

סטנדינג רוק, בית קברות בקנט, אוהיו, יציע החל מהאביב לתושבי האזור ולמבקרים חלקת קבורה מיוחדת לחיות מחמד. מאת שרית פרקול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סטנדינג רוק, בית קברות בקנט, אוהיו, יציע החל מהאביב לתושבי האזור ולמבקרים חלקת קבורה מיוחדת לחיות מחמד, וגם אפשרות לבני אדם להיקבר יחד עם מחמדיהם

מאת שרית פרקול

בדרך כלל, משפחות של אמריקנים שרוצים להמשיך להיות מאוחדים עם חיות המחמד שלהם צריכות להסתפק בפיזור האפר של מיצי או חומי באזור הקבר, או אפילו בהגנבת מבחנה קטנה עם אפר לתוך ארונו של המנוח. אבל החל באביב הקרוב, לפחות תושבי קנט ופרנקלין באוהיו יוכלו לקבור את יקיריהם ההולכים על ארבע בחלקה מיוחדת עבורם, בבית הקברות סטנדינג רוק.

פולה שליס, כתבת העיתון "אקרון ביקון", היוצא לאור באוהיו, בדקה ומצאה שבתי קברות מסורתיים אינם מסכימים לקבור חיות מחמד. עובדי בית הקברות מסרו שמידי פעם הם מוצאים באזור מכלים ריקים, המעידים על כך שמישהו פיזר את האפר של חיית המחמד ליד הקבר.

בחייהם ובמותם לא ייפרדו? (צילמה: גיגה פרקול)

לדברי ג'ון סאפ, הממונה על בית הקברות סטנדינג רוק, יש אנשים שלא רוצים לקבור את מחמדיהם בחצר האחורית, מחשש שאם יעברו דירה, לא יוכלו לבקר יותר את אתר הקבורה. "היה ביקוש לאתר קבורה, ולמען האמת, צפויות לנו הכנסות", אמר. "אנחנו מנהלים כאן עסק, ואנחנו צריכים לשלם לעובדים ולקנות ציוד".

"אני פשוט לא רוצה להיקבר יחד עם חיות"

התפישה הזאת, של חלקה מיוחדת לחיות מחמד, מעוררת מחלוקת. קרול אלומיירי, תושבת קנט, שארבעה דורות בני משפחתה קבורים בבית הקברות סטנדינג רוק, וגם לה מוכנה ומזומנה שם חלקת קבר, אחרי 120 שנה, אמרה לעיתון שהיא רוצה שבית הקברות ימשיך לאכלס רק בני אדם. "עבורי, זו קרקע קדושה. אני חושבת שזה חוסר כבוד כלפי בני האדם הקבורים כאן", הוסיפה. "זה בסדר גמור שאנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם, אבל יש מקום מתאים לקבור אותם – וזה לא כאן. אני הולכת לבית הקברות הזה מידי שבוע. סטנדינג רוק הוא בית קברות יפהפה, והם מטפחים אותו בצורה נפלאה. אני פשוט לא רוצה להיקבר יחד עם חיות".

ייתכן שאלומיירי תצליח להפעיל אמצעים משפטיים כדי למנוע את פתיחת החלקה של בעלי החיים, אבל בינתיים, סאפ מדגיש שחלקת המחמדים נמצאת בחלק האחורי של בית הקברות, נפרדת מהאזור בו טמונים האנשים, ומוסיף שהאדמה שם "לא מספיק טובה לקבורת אדם". מחיר קבורה לבעל חיים אחד או שניים יהיה 250 דולר לתושבי האזור ו-450 דולר לאחרים. חלקת קבר מיוחדת לאדם שירצה ללכת לעולמו מלווה בחיית המחמד שלו תעלה 450 דולר לתושבים ו-650 דולר לאחרים.

בינתיים, איש לא התעניין באפשרות של קבורת חיית המחמד שלו בבית הקברות. מיסי ג'ורדן, משירותי "האמל" לקבורת חיות מחמד, מסרה ל"אקרון ביקון" שיותר ויותר אנשים מביאים את גופות מחמדיהם לשריפה. לדבריה, יותר מ-4,000 בשנה. "רבים אומרים שהם רוצים שהאפר ייטמן יחד איתם", אמרה ג'ורדן.

בנוסף, למי שמעוניין בקבורה יש באזור לפחות שלושה בתי קברות מיוחדים אך ורק לבעלי חיים.

מה דעתכם על הרעיון של קבורת בעלי חיים בבית קברות רגיל?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן