Skip to content

מועמד למועצת לוד נורה ביציאה מישיבת עבודה

אמש נורה המועמד בידי רעול פנים שהמתין לו מחוץ לבית בו שהה. משטרת לוד עצרה הלילה שני חשודים במעורבות בירי. כוחות משטרה נערכו למניעת התפרעויות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מועמד למועצת עיריית לוד, נורה אמש (שני) בבטנו בידי רעול פנים שהמתין לו בעת שיצא מישיבת עבודה מבית משפחה התומכת בו בבחירות לראשות העיר. הוא הובהל לבית החולים אסף הרופא כשמצבו מוגדר כבינוני עד קשה. עשרות מבני משפחתו של הפצוע, עבד אל-כרים אזברגה (42), הגיעו לבית החולים.

מפרטים ראשונים עולה כי אמש יצא אזברגה מבית ברחוב הרב קוק בעיר. הוא נורה בידי רעול פנים שנמלט לאחר מעשה. אזברגה התמוטט לאחר שנפגע בבטנו וברגלו. הפצוע מועמד במקום השני ברשימה למועצת העיר, אך במשטרה בודקים כיווני חקירה שונים. במהלך הלילה עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בירי והם נלקחו לחקירה. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם בבית משפט השלום ברמלה.

המשטרה פרסה באזור כוחות גדולים ממרחב לוד בפיקודו של מפקד המרחב, תנ"צ יהודה בן עטר, בניסיון ללכוד את היורה ולמניעת התפרעויות והפרות סדר בעיר. מפקד מחוז מרכז, ניצב ברונו שטיין, הגיע לבית החולים בו אושפז הפצוע ואמר ש"המשטרה נערכה לקראת הבחירות בכוחות מתוגברים בלוד על מנת לאפשר את הליך הבחירות התקין". לדבריו, "בשלב זה לא ברור לנו עדיין מה הרקע לירי, אבל אנחנו הולכים על הקו המחמיר שייתכן כי האירוע קשור לבחירות ועל כן נעשה הכל על מנת לאפשר הליך בחירות תקין".

אתמול בבוקר נרצח איציק קיסוס (38), עבריין בכיר בארגונו של זאב רוזנשטיין, שנחשד במעורבות בחיסולו של מאיר אברג'יל. הוא חזר לביתו לאחר בילוי לילי וככל הנראה נתקל בחניון התת קרקעי בביתו במתנקשים שארבו לו במקום, ברחוב ניצן שבאור יהודה. במשטרה סבורים כי החיסול הוזמן על ידי ארגון פשע וחקירת הרצח הועברה לידי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים (יאחב"ל).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן