Skip to content

ריהאנה בפארק הירקון: מופע מאכזב

איחור של שעה, מופע מקוצר (שעה ו-20 דקות) והופעה לא מלהיבה - זה מה שקיבלו עשרות אלפי המעריצים בפארק הירקון בת"א מהמלכה ריהאנה, שנראתה קצת כבויה וחסרת התלהבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא בכל יום מגיעה לארץ כוכבת מהשורה הראשונה, בשיא תהילתה. אמנם אינני בקיאה בכל הרפרטואר של ריהאנה, אולם ההזדמנות לראות אייקון, סלב, גיבורת תרבות, במרחק 50 מטר ממני, בהחלט קסמה לי. אי לכך ראיתי לנכון להיפרד מ-369 שקל. האם קיבלתי תמורה לאגרה? התשובה מורכבת.

יכלה לתת הרבה יותר. ריהאנה. צילום: יובל אראל

21:27. הקהל באקסטזה. פועלי הבמה פועלים במרץ ובינתיים מייבשים אותנו. משום מה בכל הפארק אין  wifi, על כן ההמתנה מורטת-עצבים מהצפוי.

21:52. הקהל מאבד סבלנות וצורח בוז. כנראה שלמרות מעמדה הרם, בעיני הקהל גם ריהאנה מחויבת כמונו לזוטות כמו לוח זמנים.

 21:57. אני חוששת שהיא מאחרת כי היא מקעקעת פטמה שלישית מאחורי הקלעים. פטמות וקעקועים. מוטיב חוזר אצל ריהאנה.

לא שכחיה להתנצל. ריהאנה בפארק הירקון. צילום: סיוון פרג'

 22:12. המלכה, על נענועי האגן ותוספות השיער מהגיהנום, עולה לבמה ולא שוכחת להתנצל. קריאות רנדומליות של Tel Aviv, I love you. חמודה, אנחנו בטוחים שאת אומרת את זה לכולם. בין השירים הראשונים ששרה היה Pour It Up. לא יכולתי שלא להשוות: הסקס הנוטף על הבמה הוא כלום לעומת הווידאו ביוטיוב. הטופ שלה לא שקוף לצערי ולמגינת ליבם של כולם בסביבה, אבל אין ספק – גוף הורס. אכן, money on my mind.

הקהל איבד סבלנות וצרח בוז

תוך כדי שירת Rockstar, הסביבה שלי תמהה האם היא שרה עם פלייבק. אכן כן. ככל שהתקדם המופע, חשבתי לעצמי, שתחליף בגדים כבר, קיבינימט! עכשיו היא שרה What Now, שזה שיר שלא הכרתי, ולפי הדממה בקהל, אני לא היחידה.
אחרי שביצעה את Where Have You Been ניתן לפסוק  רשמית: יש לה מוב שהוא גולת הכותרת – סטירות קטנות לאיברים המוצנעים. אז נסלח לה שהיא לא החליפה בגדים עדיין.

המלכה עייפה. ריהאנה. צילום: סיוון פרג'

23:32. המלכה חתמה עם Diamonds כנדרש והותירה אותי להרהר. היא כיבדה את ארצנו הקטנה בפעם השנייה בשלוש שנים, היא אכן בשיא הקריירה שלה, אולם יש גורמים שאין להעלים עין מהם: האיחור הבוטה שלה, המופע שהסתיים אחרי שעה ועשרים דקות ולא כלל את כל השירים שהובטחו.

ריהאנה נראתה קצת כבויה, כאילו אין לה כוח להופעה והיא לא נותנת 100% מעצמה. אני אומרת שאחרי שבוע שבו ביקרה בדרום אפריקה, אבו דאבי ויוון, נחתה אצלנו לגיחה ומכאן המריאה לטורקיה – אפשר לסלוח לה, אבל זה בטח לא צריך לעניין את המעריצים ששילמו ממיטב כספם. ובעיקר – היה חסר בה משהו. כל סובביי הסכימו איתי. יתכן מאד שהיה חסר לנו הצעד הנוסף שהיא יכלה לקחת לקראת הקהל.

2 Comments

  1. בדלת האחורית
    24 באוקטובר 2013 @ 7:23

    שוני

  2. אחת שראתה
    23 באוקטובר 2013 @ 8:37

    היא קיבלה מכת שמש. בילתה כל היום בים המלח ולא שתתה מספיק. הגיעה לבמה רק כי האמרגן הכריח אותה. אכזבה גמורה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן