Skip to content

30 איראנים נחטפו במהלך החודשיים האחרונים בסוריה

30 אזרחים איראנים נחטפו במהלך החודשיים האחרונים. כך מדווח הבוקר אתר החדשות הרשמי של החיזבאללה. כתוצאה מכך, על פי הפרסום, כך אוסרת איראן על אזרחיה לנסוע לסוריה ואם צריך רק באמצעי תעופה. לא ברכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

30  אזרחים איראנים נחטפו במהלך החודשיים האחרונים.  כך מדווח הבוקר אתר החדשות הרשמי של החיזבאללה. כתוצאה מכך, על פי הפרסום, כך אוסרת איראן על אזרחיה לנסוע לסוריה ואם צריך רק באמצעי תעופה. לא ברכבים

מאת: אליק מאור

30 אזרחים איראניים נחטפו במהלך חודשי דצמבר 2011 עד פברואר 2012, כך מדווח הבוקר אתר החדשות של חיזבאללה. לטענתו, 11 מתוכם הם צליינים שנחטפו  ב-1 לפברואר, ביום רביעי האחרון, במרכז העיר חאמה שבסוריה.  11 איראנים נוספים נחטפו שבוע לפני כן,  ביום חמישי ה26 לינואר. על סיבות היעלמותם של שמונה איראנים נוספים לא נאמר דבר.

בעקבות כך, טוען החיזבאללה, הוציא הממונה האיראני על הדרכונים ומשטרת הגבולות, מחמוד סדאקי, הוראה האוסרת על אזרחי איראן לנוע לסוריה ובתוכה בדרכים יבשתיות. החיזבאללה  ממליץ למי שחייב להיות בסוריה, להשתמש רק באמצעי תעופה בלבד.

"היות  וטרוריסטים פועלים נגד מבקרים איראניים  שנוסעים בדרכים יבשתיות לסוריה", מצוטט סדאקי באתר חדשות החיזבאללה, "הרי שהחל מיום חמישי (האחרון), ועד להודעה חדשה, השימוש בדרכים יבשתיות לנסיעה ליעדים בסוריה, אסורה בהחלט". דברים ברוח זו נמסרו על ידיו גם לסוכנות הידיעות הרשמית של איראן. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן