Skip to content

מחצית מילדי אירופה טסו לחו"ל לפני גיל 10

כך מגלה סקר חדש החושף את הרגלי הטיסה של הדור החדש - "הילדים המעופפים", שביצעה איזי ג'ט, באמצעות מכון הסקרים הבינלאומי TNS. הסקר בחן 5,254 בוגרים באירופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ב-20 השנים שחלפו יותר ממחצית מהילדים באירופה טסו לחו"ל לפני שהגיעו לגיל עשר. כך מגלה סקר שביצעה איזי ג'ט, באמצעות מכון הסקרים הבינלאומי TNS, שבחן את הרגלי הטיסות של דור חדש של נוסעים מתמידים ברחבי אירופה – "הילדים המעופפים".

ילדי אירופה טסו ב-20 השנה שחלפו בגיל מוקדם יותר מהוריהם וסביהם
ילדי אירופה טסו ב-20 השנה שחלפו בגיל מוקדם יותר מהוריהם וסביהם

ילדי אירופה חשופים לטיסות

הסקר, שהתבצע בספטמבר 2013 בקרב 5,254 בוגרים ברחבי אירופה, מגלה שב- 20 השנים האחרונות יותר ממחצית מהילדים באירופה טסו לחו"ל לפני שהגיעו לגיל עשר. המחקר מגלה גם שילדי אירופה חשופים בשנים האחרונות לטיסות ולתרבויות שונות בגיל מוקדם יותר מהוריהם וסביהם. לפי נתוני הסקר, 56.5% מילדי הנסקרים היו בחו"ל לפני שהגיעו לגיל דו-ספרתי. בקרב הנסקרים עצמם רק 38% נסעו לחו"ל לבדם לפני שהגיעו לגיל 10 ומסרו שרק 26% מהוריהם עשו זאת.

נתונים אלו מדגימים את השינויים בהרגלי הנסיעות באירופה ב-20 השנים שחלפו המיוחסים, בין היתר, לאלטרנטיבת הטיסות המוזלות.

איזי ג'ט. להפוך את הטיסות לנגישות. צילום איזי ג'ט
איזי ג'ט. להפוך את הטיסות לנגישות. צילום איזי ג'ט

"להפוך את הטיסה לנגישה"

פיטר דאפי, מנהל השיווק של איזי ג'ט, אמר: "החודש השקנו קמפיין פרסום שמציין דור חדש של נוסעים שנוצר הודות לתעריפים הנמוכים שלנו שעוזרים להפוך את הטיסה לנגישה יותר עבור אוכלוסיות רבות. המחקר מדגיש במיוחד את ההשפעה החיובית של התעריפים הנמוכים על צעירי אירופה שטסים הרבה יותר".

מאז השקתה בנובמבר 1994, הטיסה איזי ג'ט כמיליארד נוסעים. בשנה החולפת הטיסה החברה יותר מ-60 מיליון נוסעים, מספר הזהה לאוכלוסיית צרפת או בריטניה. כיום, איזי ג'ט מפעילה יותר מ-200 מטוסים ביותר מ-600 קווים בין 130 שדות תעופה ביותר מ-30 מדינות שונות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן