Skip to content

פאולה עבדול: "לא ארצה לעזוב"

הזמרת, הרקדנית, הכוראוגרפית וכוכבת הטלוויזיה פאולה עבדול, זוכת פרס ה"גראמי" ופעמיים ה"אמי", עושה השבוע בביקור ראשון בישראל, ולא חוסכת במחמאות. מבקרת באתרים ברחבי הארץ ותיפגש עם אישים פוליטיים לצד דמויות מתחום המוסיקה והקולינריה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הקריירה שלי לקחה אותי למקומות רבים בעולם, אבל כאן עדיין לא הייתי ואני מתרגשת ואסירת תודה שאני יכולה לסייר כמו תייר רגיל". כך אמרה אתמול הזמרת, הרקדנית, הכוריאוגרפית וכוכבת הטלוויזיה, פאולה עבדול, שהגיעה לסיור בארץ כאורחת משרד התיירות. כמו כן אמרה עבדול כי "אני כבר יודעת, שבבוא העת לנסוע בחזרה, לא ארצה לעזוב".

פאולה עבדול בירושלים. ביקור אשון בארץ הקודש. (צילום: עופרית רוזנברג בן מנחם)
פאולה עבדול בירושלים. ביקור ראשון בארץ הקודש ובמחנה יהודה. (צילום: עופרית רוזנברג בן מנחם)

אתמול נפגשה עבדול עם נשיא המדינה שמעון פרס, בבית הנשיא בירושלים. לאחר מכן ביקרה בתערוכת הורדוס במוזיאון ישראל והמשיכה לסיור טעימות בשוק מחנה יהודה. היום תיפגש עבדול, בין היתר, עם שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו.

בלו"ז של עבדול, זוכת פרס ה"גראמי" ופעמיים ה"אמי", שהתקרבה בשנים האחרונות ליהדותה, ביקורים באתרי תיירות מרכזיים בארץ, ביניהם בירושלים, בתל אביב, בגליל, במצדה, בים המלח ועוד.

בתוך כך תהיה לעבדול הזדמנות להיחשף לנושאים המעניינים אותה, כמו האופנה הישראלית והמחול וכן לקבל טעימה קולינרית ומוזיקלית, כאשר תיפגש עם דמויות מובילות בתחומים אלה בישראל.

עבדול נולדה בלוס אנג'לס להורים יהודים, החלה את קריירת הריקוד שלה כבר בגיל שמונה ובהמשך שימשה ככוראוגרפית מבוקשת – בין היתר בקליפים של ג'נט ג'קסון. מאוחר יותר החלה ליצור מוסיקה ולשיר וזכתה להצלחה רבה. היא כיכבה בתכנית ריאליטי על חייה בשם "הי פאולה". בשנים האחרונות שימשה כשופטת בתכניות הפופולאריות "אמריקן איידול" ו"אקס פקטור".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן