Skip to content

גנץ: אלפי אנשי קבע יסיימו את חוזיהם בצה"ל

בערב הוקרה לעדה הבדואית אמר הרמטכ"ל כי עקב קיצוצי התקציב יאלץ הצבא לפטר אנשי קבע ולסיים את חוזיהם בצה"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"בתקופה האחרונה, לאחר תהליך מתמשך של התייעלות המובל בצה“ל באופן גורף, שאינו דומה לאף גוף אחר במשק, אישרתי תכנית שתוביל לצערי לפרידה בלתי נמנעת ממשרתים רבים. נעשה זאת מעט ככל שניתן", אמר הרמטכ"ל בני גנץ, בעת שנשא אמש (שלישי) דברים בערב הצדעה לשירותם של בני העדה הבדואית בצה"ל. הרמטכ"ל הדגיש, עם זאת: "לא אתן ידי בשום פנים ואופן לחבוט בזכויותיהם הבסיסיות של משרתי הקבע. אתם, העושים לילות כימים עבור מעטפת ההגנה של מדינת ישראל, תמשיכו ותזכו לכל תמיכה ראויה והגונה לה אתם זוכים היום בעודכם מקדישים את חייכם לביטחון מדינת ישראל. כל פגיעה בכם – פגיעה בביטחון ישראל היא". 

בהגינות, בהוגנות ומתוך מחשבה עמוקה. הרמטכ"ל גנץ (צילום: דו"צ)
בהגינות, בהוגנות ומתוך מחשבה עמוקה. הרמטכ"ל גנץ (צילום: דו"צ)

ערב ההצדעה לבדואים המשרתים בכוחות הביטחון – ”ברית אחים“ – נערך אמש באנדרטת הלוחם הבדואי לציון 40 שנה ליום הכיפורים. באירוע השתתפו גם שר הביטחון, בכירי המפקדים הבדואים, בני העדה והמשפחות השכולות. "אתם, אחינו, חלק בלתי נפרד מההון האנושי המגוון והנדיר המרכיב את אוכלוסיית משרתי הקבע בצה“ל", אמר גנץ לבדואים.

גנץ הדגיש כי במקביל לפיטורים הצפויים  הוא לא יתן בשום פנים ואופן לפגוע בזכויותיהם הבסיסיות של משרתי הקבע. "אנו עושים זאת בהגינות, בהוגנות ומתוך מחשבה עמוקה ואחראית על עתיד צה“ל ומשימותיו, כשאנו רואים לנגד עינינו את האתגר הכלכלי הלאומי ואת תמונת המצב החברתית לאשורה. כן, אנחנו חלק מהחברה“.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן