Skip to content

האדריכלית גל נאור תתכנן את מלון לאגון בנתניה

נאור, בתו של יצחק תשובה ומבעלי קבוצת הבנייה פלאזה-תשובה, תתכנן את המלון בקומפלקס LAGOON בנתניה, שהיקף ההשקעה בו עומד על כ-250 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיר נתניה, שרשמה בשנים האחרונות את צמיחת הנדל”ן מהמרשימות בארץ, עומדת בפני מהפך מבחינה תיירותית, עם בתי המלון הצפויים לקום בה וליישר קו עם הסטנדרט המוביל בעולם.

הדמייה של מלון לאגון בנתניה. חלק מקומפלקס LAGOON המשתרע על פני 35 דונם וממוקם בחוף הדרומי של נתניה ממש על הים
הדמייה של מלון לאגון בנתניה. חלק מקומפלקס LAGOON המשתרע על פני 35 דונם וממוקם בחוף הדרומי של נתניה ממש על הים

גל נאור, תושבת נתניה שממוקמת בצמרת המעצבים בארץ ובעולם ובין הפרוייקטים הבולטים שלה נמנה מלון פלאזה בניו יורק – נבחרה לעצב את פנים בית המלון המוקם בפרויקט LAGOON בנתניה.

המלון המפואר המשתרע על שטח של כ- 15,000 מ"ר, יכלול 273 חדרים, מהם 12 סוויטות מפוארות, מרכז ספא, אולמות כנסים, טרקלין עסקים, סקאיי בר ואולם אירועים .

על התכנון האדריכלי של המבנה הופקד האדריכל ומתכנן הערים הבינלאומי רני זיס, אשר עבד בשיתוף פעולה עם נאור גם במלון הפלאזה בניו יורק.

קומפלקס LAGOON בבעלות חברת דיזנגוף סחר, משתרע על פני 35 דונם וממוקם בחוף הדרומי של נתניה ממש על הים, והוא אחד מהפרוייקטים האחרונים שייבנו בסמיכות כזו לקו החוף.

המתחם מציע שני מגדלי מגורים, מלון, מלון סוויטות, גישה ישירה לים, גן פסלים מעוצב, דירות מרווחות ומרפסות ענק המשקיפות לים, בריכה פרטית לכל בניין, לובי ענק בעל תקרה גבוהה, ספא וחדר כושר משוכלל, בית קפה, מסעדה, בוטיק מותגים, אבטחה סביב השעון, חניון תת קרקעי, מחסנים פרטיים ועוד.

מהחברה נמסר כי טרם הוחלט באשר לאופיו של העיצוב, והאם יילקחו אלמנטים ומוטיבים דומים מהתכנון של מלון הפאר בניו יורק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן