Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: הסוד של הנשיא

איפה רמי שביט ערך קניות, מה הקשר של יאיר סרוסי להודו, מי קיבל רכב שטח מפואר, למי שר ליונל ריצ'י ולמי שרה נינט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למען צה"ל באל.איי 

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) ערך את ערב ההצדעה השנתי לחיילי צה"ל של סניף לוס אנג'לס, במלון 'בוורלי הילטון'. את הערב אירחו, כמדי שנה, שריל וחיים סבן, שהצליחו לגייס את הזמר הבינלאומי, ליונל ריצ'י, להופעה נדירה. באירוע השתתפו כ-1,200 מוזמנים, בהם אנשי עסקים, מהמשפיעים בכלכלת ארה"ב ואורחים מישראל, כולל נציגים בכירים מצמרת צה"ל. עוד נכחו באירוע 15 חיילים ממגוון יחידות צה"ל; האלוף (מיל.) יצחק (ג'רי) גרשון, מנכ"ל ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF); נילי פאליק, יו”ר הארגון, וג’וליאן ג’וספסון, נשיא הארגון. סבן, שבעצמו תרם 2.3 מיליון דולר, גייס באותו ערב תרומת שיא של 20 מיליון דולר למען רווחת חיילי צה"ל. בין התורמים הבולטים: הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות, שתרם 4.5 מיליון דולר; לארי אליסון, שתרם מיליון דולר. כוכב אמריקן איידול סיימון קאוול, שתרם 50 אלף דולר. ערב ההתרמה השנתי של סניף FIDF בלוס אנג'לס, אשר בראשו עומדת מירי נאש, נחשב לאחד מאירועי הדגל של הארגון. סבן, התורם הפרטי הגדול ביותר לצה"ל, כיהן כיו"ר ערב הגאלה השנתי זו השנה השביעית ברציפות. האחים רב"ט עדי לרנר ורב"ט תמיר לרנר, חיילים בודדים המשרתים בצה"ל, הוטסו במיוחד לאירוע והפתיעו את הוריהם שנכחו בקהל. השניים נולדו בלוס אנג'לס, עלו ארצה בשנה שעברה וכיום משרתים ביחידות קרביות בצנחנים ובגולני.

שריל סבן, חיים סבן, יחיאל אקשטיין, ג'ואל אקשטיין
שריל סבן, חיים סבן, יחיאל אקשטיין, ג'ואל אקשטיין

נינט והתכשיטים

ישראל קורט, מנכ"ל רשת ה. שטרן, השיק השבוע תכשיטים חדשים בטופולופומפו", המסעדה החדשה בתל אביב של השף אבי קונפורטי. על שטיח אדום צעדו דוגמניות שהציגו את קולקציית התכשיטים "רוק סיזן" ROCK SEASON, ובין מנה למנה שרה שם בלהט נינט טייב. באו להתעדכן: עו"ד מירי טוכמאייר, שהיישר מהאירוע נסעה לשדה התעופה והמשיכה לטיול משפחתי למאלדיביים; סמדר רינות נמרודי, יו"ר רשת מלונות רימונים; עו"ד ברוריה לקנר, שעובדת בשכנות ואמרה שקפצה להפסקת צהריים; ישראלה שטיר, שעסוקה בימים אלה בפתיחת תערוכות מקצועיות; קרן מור ורותם סלע, שניהלו שיחה ערה; מלי לוי ושמעון גרשון, שהתרשמו מהתפריט.

סמדר נמרודי, ישראל קורט
סמדר נמרודי, ישראל קורט

משחקות עם השטן

דנה אונגר בר דיין ומירי חבס, בעלות רשת חנויות "אמור" בכיכר המדינה, ניצלו את הנוכחות האופנתית שהייתה במהלך ה"פאשן נייט" בכיכר המדינה, כדי להשיק את הבושם Playing With The Devil של Kilian. המוזמנים שבאו להסניף את הריח החדש, נהנו מקוקטיל בחנות, חשיפה של קולקציית סתיו-חורף של מותגי היוקרה, ביניהם: קוואלי, מיסוני, בלו מארין, דולצ'ה גבאנה. בחוגגות: מעצבת התכשיטים גלית שלוש, שגרה בשכנות ולא נתקעה בפקקים; רג'ין גנזי ועו"ד לימור בלדב, שהגיעו ביחד; סיגל גרוס פפושדו; דניאלה פיק; מעצבות האופנה, לי גרבנאו ודורית בר אור.

מירי חבס, דנה אונגר בר דיין
מירי חבס, דנה אונגר בר דיין

הזדמנויות הודיות

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, נאם באירוע הפתיחה של פורום הודו-ישראל, שנערך באוניברסיטת תל אביב, במטרה לקדם את שיתוף הפעולה הכלכלי-מדיני בין המדינות. נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסי קלפטר, ויו"ר הוועד המנהל, גיורא ירון, אירחו באירוע משלחת של כ-30 אנשי עסקים וממשל בכירים מהודו, שהגיעו במיוחד לישראל כדי להשתתף בפורום. את הערב, שנערך תחת הכותרת "הזדמנויות הודיות עבור חדשנות ישראלית", פתח יו"ר בנק הפועלים, שמעורב באופן פעיל בקידום הפורום. בין היתר,  אמר: "הגעתה של המשלחת ההודית וההשקעה באוניברסיטה היא עדות להערכה הגדולה שרוכשים לחדשנות ולתעשייה הישראלית. מהפורום יצאו יוזמות כמו הקרן המשותפת למחקרים אקדמיים, אבל הבסיס היא החברות שנוצרה בין המשתתפים מהודו וישראל. אנחנו נהנים להיפגש והדבר מוליד פרויקטים והשקעות".

קי אר אס ג'מאוול, יאיר סרוסי, יוסי קלפטר
קי אר אס ג'מאוול, יאיר סרוסי, יוסי קלפטר

אצל האוסטרלים למען פצועים סורים

שגריר אוסטרליה בישראל, דייב שארמה ורעייתו רייצ'ל, ערכו בביתם שבהרצליה פיתוח קוקטייל מחווה למען המרכז הרפואי זיו בצפת. לאירוע הוזמנו דיפלומטים ונשותיהם. ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו, הסביר לאורחים על הטיפול המורכב בפצועים הסורים ובעיקר בילדים, ועל הצורך בתרומות כדי שתתאפשר רכישת ציוד רפואי עבור הפצועים כמו: קביים, פרוטזות ועוד. במרכז הרפואי זיו טופלו עד כה 144 פצועים סורים, ביניהם 25 ילדים, כולם סובלים מפציעות מלחמה קשות.

אוסקר אמבון, דייב שארמה, רייצ'ל שארמה
אוסקר אמבון, דייב שארמה, רייצ'ל שארמה

לעבוד, לעבוד, לעבוד !

נשיא המדינה, שמעון פרס, חשף את הסוד לאריכות ימים ולחיוניות – לעבוד לעבוד לעבוד!!! זה קרה בוועידת הדיפלומטים השנתית שהתקיימה במלון דניאל הרצליה מרשת טמרס. בוועידה השתתפו כ-300 שגרירים ואנשי סגל חוץ ממדינות שונות ברחבי העולם, כאשר השאלה הבוערת ביותר הייתה כיצד נשיא המדינה מצליח לשמור על כזאת חיוניות לאורך כל כך הרבה שנים. אז עצר הנשיא את נאומו בנושא סוגיות מדיניות בוערות ואמר, כי במקום להתעסק במה לאכול בצהריים ובערב, יש לחשוב על מה ניתן לעשות כדי להישאר פעיל בשעות אלה. עוד השתתפו בוועידה: השרים יאיר לפיד וציפי לבני, שגריר בריטניה מר מתיו גולד, יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, טל ברודי, אבי בניהו ועוד.

יאיר לפיד, ענת סטריק
יאיר לפיד, ענת סטריק

רמי שביט עושה שופינג אצל עצמו

רמי שביט, פתח השבוע את הסניף החדש של ניו-פארם באזורי חן בתל אביב. הגיעו לשמוח איתו: איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר; ניסים חסאן, מנכ"ל קוסט 365; אמיר אבני, סמנכ"ל תכנון ובקרה במשביר אחזקות; בלהה ברוקס, מנכ"ל בפועל של ניו-פארם; אייל קירש, סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם; צביקה גולדשטיין, דירקטור בחברה ועוד. שביט, שהתרגש במהלך גזירת הסרט וקביעת המזוזה, אמר לנוכחים שמבחינתו זו סגירת מעגל, כי בתור תושב השכונה הוא תמיד רואה את השכנים עולים עם שקיות של המתחרים. בתום הטקס, שביט ועוד רבים מבכירי הקבוצה, לקחו עגלות וערכו קניות בסניף החדש, כשהם מקפידים לקנות בקבוצות של חמש למזל (חמסה חמסה). בלהה ברוקס ציינה כי מאז נכנסה לתפקיד זהו הסניף הראשון שהיא פותחת ומבחינתה זה אירוע מרגש מאוד לאחר 38 שנים של עבודה בקבוצת המשביר.

רמי שביט
רמי שביט

קונים ומגרילים

ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון אנרגיה, ורמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של לנדרובר, התייצבו השבוע בתחנת דור אלון בעיר ימים בנתניה לגמר הגרלת "המרוץ לדור אלון". השניים העניקו ליעקב כהנא מבני ברק רכב שטח מפואר מדגם לנדרובר דיסקברי 4.  כהנא סיפר כי תידלק קבוע בתחנת דור אלון במהלך שלושת חודשי המבצע, ובמקריות מושלמת קיבל את הודעת הזכייה ברכב בשבוע בו מכר את רכבו הפרטי. "אנו שמחים שלקוח נאמן וקבוע שלנו ושל מועדון You מזה שנים זכה בפרס", אמר יניב, "אין ספק שהיה שווה לרוץ ולהשתתף גם ברגע האחרון".

ישראל יניב, רמי וקסמן, יעקב כהנא
ישראל יניב, רמי וקסמן, יעקב כהנא

כנס אנרגטי

במרפסת מול הים אירח דני שניידר, מנכ"ל מלון דן אכדיה, את כנס ARGO ENERGY ISRAEL, במעמד שר החקלאות, יאיר שמיר. הכנס, בשיתוף משרד ראש הממשלה ומכון הייצוא הישראלי, נמשך שלושה ימים, עסק בשוק האנרגיה העולמי והמקומי וכלל מגוון פאנלים והרצאות מקצועיות. בין האורחים: שר האנרגיה והמשאבים של אוסטרליה, הון ניקולאס קוטסיראס; שר החקלאות של גיאורגיה, איליה קביטאישווילי; עופר זאקס, מנכ"ל מכון הייצוא הישראלי; ד"ר יום טוב סמיה, נשיא ומנכ"ל חברת ICGreen.

דני שניידר, יאיר שמיר
דני שניידר, יאיר שמיר

עובר ושב

  • דירקטוריון רשת תחנות הדלק Ten (מקבוצת פישמן) מינה למנכ"ל החברה את רו"ח ערן וקנין, במקום דני בן-נר, שהודיע על התפטרותו. וקנין, שכיהן מ-2008 כסמנכ"ל הכספים של החברה, ייכנס לתפקידו החדש  ב-1 בדצמבר 2013.
  • יורם נסנוביץ', (57), מונה למנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת בטבריה מקבוצת רשת מלונות רימונים,  שבבעלות הכשרת הישוב. נסנוביץ' החליף את נדב ברכה, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות. נסנוביץ', הוא בעל תואר ראשון במנהל בתי מלון ושיווק מאוניברסיטת F.I.U מיאמי פלורידה ארה"ב.
  • אמיר רוזן מונה למנהל אגף יישומים עסקיים בחברת יעל תוכנה ומערכות. רוזן מצטרף לחטיבת פתרונות התוכנה בקבוצת יעל, ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח והטמעה של יישומי ליבה לעסקים. הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת תוכנה ובעל תואר שני במנהל עסקים במסלול ה- Executive MBA של אונ' בר אילן. יש לו ניסיון במגוון תפקידים ניהוליים, בפרט בעולמות מערכות המידע והתוכנה. בתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת תשתיות אפליקטיביות בחברת orange.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן