Skip to content

הסכם "שמיים פתוחים" מעורר עניין ביריד תיירות בלונדון

ב-WTM - יריד התיירות השני בגודלו בעולם המתקיים בימים אלה בלונדון, נפגש צוות של משרד התיירות עם נציגי חברות תעופה שמתכננות להרחיב את מערך הטיסות המוזלות לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יריד התיירות השני בגודלו בעולם, WTM, מתקיים השבוע בלונדון. ביריד משתתפים כ-50,000 אנשי מקצוע מתחום התיירות, כ-5000 מציגים, מ- 184 מדינות.

יריד wtm בלונדון: פגישות עם מפעילי טיסות מוזלות לישראל
יריד wtm בלונדון: פגישות עם מפעילי טיסות מוזלות לישראל

במהלך הביקור בתערוכה נפגש שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, עם המזכיר הכללי של ארגון התיירות העולמי UNWTO, ד"ר טאלב ריפאי, ועם ראש הסוכנות הפדרלית לתיירות של רוסיה, אלכסנדר רדקוב. כמו כן נפגש מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי, עם נציגי חברת התעופה ריינאיר, כדי לדון בבקשתה להוזיל את אגרות הנחיתה בישראל, במטרה לקדם פתיחת קווי תעופה בתעריפים מוזלים לארץ.

המנכ"ל הלוי נפגש גם עם המנהל המסחרי של חברת הטיסות המוזלות איזיג'ט בבריטניה, יו איטקן. בפגישה דובר על הרחבת מערך הטיסות של החברה לישראל מיעדים נוספים מאירופה. הלוי הביע בפני איטקן הערכה על כך שאיזיג'ט היתה בין החברות הראשונות שגילתה את הפוטנציאל הגדול של הפעלת טיסות מוזלות לישראל והוסיף, כי המשרד יפעל להמשך וחיזוק השותפות אתה.

 יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה. שיחות על הרחבת מערך הטיסות לישראל מיעדים נוספים. (צילום: איזי ג'ט)
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה. שיחות על הרחבת מערך הטיסות לישראל מיעדים נוספים. (צילום: איזי ג'ט)

במשרד התיירות מעריכים כי בעקבות כניסתו לתוקף של הסכם "שמיים פתוחים", יורחב בהתמדה היצע היעדים מהם מופעלות טיסות מוזלות לישראל, שיביא לפריצת דרך בהגדלת תנועת התיירות לישראל לטובת המשק.

לנדאו: מחוייבים להוזלת מחירי הנופש לתיירים מבית ומחוץ

לדברי שר התיירות, המשרד פעל רבות לקידום הסכם שמיים פתוחים, הצפוי להוזיל את מחירי הטיסות לישראל ולהגדיל את מספר התיירים לארץ. "אנו מחויבים להוזלת מחירי הנופש לתיירים מבית ומחוץ, ובמסגרת כך פועלים לכניסתן של חברות Low Cost מאירופה לישראל". לנציגי הביתן הישראלי הוסיף השר: "עלינו לעבוד קשה ולשווק את ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירים מאירופה ומרחבי העולם".

הביתן הישראלי, ששטחו צומצם השנה במהלך של התייעלות, משתרע על פני 420 מ"ר והפעילות בו עומדת בסימן הסכם השמיים הפתוחים, כאמור, פתיחת מלונות חדשים של רשתות בינלאומיות בישראל (דוגמת "וולדורף אסטוריה") וכן שימור סוכנים ואיתור חדשים המעוניינים לשווק את ישראל כיעד תיירותי.

ביריד משתתפים כ-40 נציגי תעשיית התיירות של ישראל, ובהם רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים, נציגי רשויות מקומיות ועוד.

מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר ביקרו בישראל כ-130,000 תיירים מאנגליה (מדינת המקור הרביעית בתיירות לישראל), עלייה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

[related-posts title="כתבות קודמות על טיסות מוזלות"]

1 Comment

  1. אסף
    5 בנובמבר 2013 @ 19:08

    הבעיה היא שלא מנצלים אותו.
    ירושלים-עיר מדהימה ואפילו שזו עיר עם אווירה דתית היא יכולה להתאים לכולם.
    תל אביב- עיר נוספת בארץ עם אווירה אירופאית והיחידה בארץ עם חיי לילה מעולים.
    אילת- עיר נופש שנמצאת לחופי הים האדום.
    ים המלח, טבריה והכנרת, עכו, נהריה, הגליל, נתניה, הרצליה, ראשל"צ וחיפה, נצרת, הכפרים הדרוזים ואבו גוש.
    המדינה יכולה לפתור כמה בעיות בו זמנית ע"י חסיכת כסף והשתתפות משקיעים יהודים מחו"ל בעשיית פרוייקט תמ"א מדרגה שתיים (הריסת מבנים ישנים ומכוערים ובניית בניין חדש במקום) במקום לבנות מליוני בנייני יוקרה שסתם תופסים מקום. זה יעזור גם למצוקת הדיור. חשוב כבר לעבוד גם על החיצוניות של הבניינים וכן על המדינה להשתתף בהוצאות על שמירת החזיתות וכן על היחודיות של הערים.
    כמו כן, יש להרוס ובנות מחדש את הטיילות בת"א ונתניה ואילת ולהרחיק את המלונות החדשים שייבנו במקום היישנים וככה הרצועת החוף תהיה גדולה יותר. להביא מותגים מוכרים כגוון: וואלדורף אסטוריה (שלא יהיה מתאים רק לדוסים), קמפינסקי, מובנפיק, שאנגארילה, מנדרין אוריינטל, מאריוט, אינטרקונטיננטל, ארבע עונות, מילניום, קלאב מד, קונארד ועוד…
    ללמוד מהשכנים הקרובים והרחוקים יותר (טורקיה, מצרים, מרוקו, לבנון..) איך לבנות את המלונות ואיך לספק את האטרקציות שבמלון וחשוב לא פחות ללמוד את הכנסת האורחים שלהם.
    הוזלת מחירי הלינה ע"י הקלות בארנונה, חשמל ומים וכן לא לחייב כספית את כל האורחים על הכשרת הכשרות. מי שרוצה ארוחות כשרות-שישלם וייקח מהעמדה הכשרה.
    לנקות את החופים ואת הים, לשתול עצים נוספים בנופי המדינה ולא רק אורנים (דולב מזרחי שכמעט נעלם מהנוף, אשוח סורי שהיה פה בעבר, אלונים, אדר סורי ואדר הסוכר, מילה אמריקאית ועוד. צריך שהנוף יהיה מעניין יותר.
    בניית רכבת תחתית במקום הרכבת הקלה המטומטמת הזאת- יועיל כולם וגם לתיירים. תחבורה ציבורית טובה מעודדת תיירים להגיע ולהשאר בערים הגדולות לזמן רק יותר. זמן שהייה ממושך יותר מביא יותר כסף. רכבת תחתית תחסוך פקקים וכן תוביל לתחרות עם חברות האוטובוסים שיגדילו את התדירות, ישפרו את השירות ויורידו מחירים.
    שיפוץ הרחובות ושתילת עצים יפים יותר במקום הקיימים ברחובות.
    הפיכת רחובות ראשיים בכל עיר ל"שדרה החמישית" העירונית של כל עיר. הכנסת מותגים, פתיחה וייבוא מוזאונים חדשים (מאדאם טוסו, מוזיאון טבע, מוזיאון גוף האדם, מוזיאון חלל, עתיד, שיפוץ, שינוי והרחבתו של מוזיאון הילדים וכ'ו) ייבוא דיסנילנד לאיזור אילת, הפיכת עובדה לשדה תעופה בינלאומי בלבד תוך שיפוצו מחדש והעברת הבסיס הצבאי למקום אחר, העברת בסיס גלילות למקום אחר ואת הסינימה סיטי והעתקת נתבג 2000 לאיזור גלילות תוך חציבת מנהרה לכביש שעובר באיזור גלילות, הפיכת המקום הנוכחי של נתב"ג לשמורת טבע (ניצול של לפחות 75-80% מהשטח והחלק הנותר לנדל"ן). כל הפעולות הללו יעזרו לא רק בתיירות אלא גם בנושא התחבורה, הפנים והחינוך וכן יוסיפו מקומות עבודה נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן