Skip to content

זאפ גרופ תזהה ותנתח דפוסי גלישה צרכניים באתרי הקבוצה

רכשה את מערכת DoubleClick לניהול פעילות הפרסום הדיגיטלי; היקף העסקה מעל חצי מיליון שקל  מאת רונית שימרון חברת זאפ גרופ (דפי זהב) חתמה עם חברת טוטאל מדיה, על הסכם התקשרות במסגרתו תיישם ותעשה שימוש במערכת  DFP – DoubleClick For Publishers – לניהול כלל יכולות הפרסום באתרי האינטרנט שלה. חברת טוטאל מספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכשה את מערכת DoubleClick לניהול פעילות הפרסום הדיגיטלי; היקף העסקה מעל חצי מיליון שקל

 מאת רונית שימרון

חברת זאפ גרופ (דפי זהב) חתמה עם חברת טוטאל מדיה, על הסכם התקשרות במסגרתו תיישם ותעשה שימוש במערכת  DFP – DoubleClick For Publishers – לניהול כלל יכולות הפרסום באתרי האינטרנט שלה.

חברת טוטאל מספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי, ומייצגת את מוצרי DoubleClick מבית Google. הסכם ההתקשרות, המוערך ביותר מחצי מיליון שקל, נחתם לשנתיים והוא כולל גישה למערכת הפרסום, השירות והתמיכה. מערכת DFP יכולה לרכז מגוון רחב של אתרים וכלים,  והיא מאופיינת ביכולות מתקדמות ומפולחות של חיזוי התנהגות צרכנית.

איתן זינגר, מנכ״ל חטיבה zap group

זאפ גרופ מתכננת להרחיב ולייעל, באמצעות השימוש במערכת, את יכולות הפרסום של כל אתרי האינטרנט בקבוצה, לנהל את מלאי הפרסום, ואף לקבל יכולות חיזוי של מלאי הפרסום וניתוח מתוחכם של פעילות זו באתרים השונים.

מערכת DFP היא מערכת SAAS, המאפשרת למנהלי המדיה והאתר גישה ישירה מכל מחשב ומכשיר סלולר חכם. מדובר במערכת ייחודית, המספקת יכולות ניהול מרכזיות של סך פעילות הפרסום, המתבצעת בכל האתרים המקושרים בקבוצה (אתרים, אפליקציות, שירותים). לריכוז המידע יתרונות רבים, בהם שליטה על רצף פעילות, זמינות הקמפיינים וניצול שטחי הפרסום הזמינים באתרים.

איתן זינגר, מנכ״ל חטיבה zap group: "קבוצת המדיה של zap היא הקבוצה השלישית בגודלה באינטרנט בישראל, אך הגדולה, המסועפת והמורכבת ביותר בתחום קהלי הנישה. בחרנו במערכת מתקדמת זו, על מנת שנוכל לנהל ולמקסם את התועלת ללקוחותינו, בכל הקשור לפניה ממוקדת לקהלים שונים, לפרסונליזציה, ולשימוש אופטימלי בכלים שלנו. כך לדוגמא, נוכל להציע כלי שיווק ממוקדים לבנק למשכנתאות רק לזוגות בגילאי 23-32, לפני חתונתם הראשונה, באזור המרכז בלבד. והדוגמאות עוד רבות".

אודי ברקאי, סמנכ"ל שיווק בטוטאל מדיה: "הדור הבא בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא כיבוד זמנו ותחומי התעניינותו של הגולש. מערכת DFP יודעת למקסם את היצע הפרסומים והתכנים שבאתר, כך שרק התחומים הרלוונטיים יוצגו לגולש, ויספקו לו חווית רכישה יעילה ונוחה. זהו תחום חדש יחסית אבל גם ממעט המידע שכבר נאסף, ידוע ששימוש ב-DFP משפר את התוצאות העסקיות באתרים, שמיישמים את המערכת, בעשרות אחוזים. אין לי ספק כי בתוך שבועות ספורים תיווכח זאפ גרופ בהבדל שבעבודה לפני יישום המערכת ולאחריה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן