Skip to content

מילי דרור מונתה למנהלת השיווק של רשת קפה גרג

דרור תהיה אחראית דרור על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הרשת; בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת השיווק של קניון איילון, מקבוצת עזריאלי  מאת מערכת מגפון מילי דרור, 33 , מונתה בימים אלה למנהלת השיווק של רשת "קפה גרג". לדרור ניסיון עשיר בתחום הפרסום והשיווק. דרור בוגרת תואר שני בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית. היא החלה את דרכה במשרד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דרור תהיה אחראית דרור על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הרשת; בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת השיווק של קניון איילון, מקבוצת עזריאלי

 מאת מערכת מגפון

מילי דרור, מנהלת השיווק של קפה גרג

מילי דרור, 33 , מונתה בימים אלה למנהלת השיווק של רשת "קפה גרג". לדרור ניסיון עשיר בתחום הפרסום והשיווק.

דרור בוגרת תואר שני בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית. היא החלה את דרכה במשרד הפרסום "זרמון גולדמן" כפלנרית, ובארבע וחצי השנים האחרונות כיהנה כמנהלת השיווק של קניון איילון, מקבוצת עזריאלי.

במסגרת המינוי כמנהלת השיווק של קפה גרג, תהיה אחראית דרור על האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הרשת,  פיתוח עסקי ושיתופי פעולה, קידום מכירות, אירועים ויחסי ציבור.

לדברי יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי קפה גרג: "בזכות  כישוריה של דרור, הידע, המקצועיות  והניסיון הרב שהיא מביאה עימה מתחומי הפרסום והשיווק, אנו בטוחים שהיא תצליח להמשיך ולחזק את מעמדה של קפה גרג כרשת המובילה בתחומה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן