Skip to content

"ישראל קוצרת שבחים בדיוני ארגון OECD"

מדווחת יעל אנדורן מנכ"לית משרד האוצר העומדת בראש משלחת משותפת לאוצר משרד הבריאות ולבנק ישראל בדיונים. לדבריה, הדיונים יתרמו להתמודדות עם האתגרים שעוד עומדים בפנינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יעל אנדורן מנכ"לית משרד האוצר
יעל אנדורן מנכ"לית משרד האוצר

משלחת משותפת למשרד האוצר, משרד הבריאות ובנק ישראל, בראשות מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן, משתתפת היום בדיוני וועידת ה- OECD בפריז, בנושא טיוטת הדו"ח הדו-שנתי על כלכלת ישראל.

חברי הוועידה בוחנים באופן קבוע את כלכלתן של 34 המדינות החברות בארגון OECD. התוצאות מפורסמות בדו"ח דו-שנתי המציף את האתגרים העומדים בפני כלכלת המדינה, כפי שהם נתפסים בעיני הוועידה, וממליץ על צעדי מדיניות להתמודדות עם אתגרים אלה.

הדו"ח הנוגע לכלכלת ישראל, הצפוי להתפרסם בתחילת דצמבר, יעסוק במדיניות המאקרו כלכלית, במערכת הבריאות ובמסים ותשלומי העברה. בנוסף, מתייחס הדו"ח גם לשוק העבודה, לשיעורי הצמיחה, ולביצוע רפורמות מבניות.

מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן, הציגה את הצעדים שהממשלה ביצעה לשמירה על המדיניות הפיסקאלית ב- 2013 – 2014. בנוסף, סקרה אנדורן את צעדי הממשלה בתחום החינוך, בתחום הדיור ובנושא שיתוף אוכלוסיות בשוק העבודה.

חברי המשלחת הם הכלכלן הראשי, ד"ר מיכאל שראל, סגן הממונה על אגף תקציבים, משה בר סימן טוב, הממונה על אגף מאקרו כלכלה ומדיניות בבנק ישראל, ד"ר עדי ברנדר, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, וסגן ראש המנהל לתכנון אסטרטגי וכלכלי במשרד הבריאות, ניר קידר.

מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן: "כלכלת ישראל קוצרת שבחים בדיוני ארגון ה- OECD. אין לי ספק שהדיונים המעמיקים עם הארגון יתרמו רבות להבנת האתגרים העומדים בפני ישראל, ולגיבוש מדיניות הממשלה בנושאים הרלוונטיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן