Skip to content

יעד חדש לישראלים בפסח: ארמניה

הצורך לחדש לישראלים בכל עונת תיירות, מאתגר את סוכני הנסיעות לחשוף למענם יעדים פחות מוכרים. האחרון שבהם הוא ארמניה. אשת טורס תציע שתי טיסות שבועיות ליעד בתולי זה מפסח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

הצורך לחדש לישראלים בכל עונת תיירות, מאתגר את סוכני הנסיעות לחשוף למענם יעדים פחות מוכרים. האחרון שבהם הוא ארמניה. אשת טורס תציע שתי טיסות שבועיות ליעד בתולי זה מפסח

מאת עירית רוזנבלום

כפי שהמצב נראה כעת, חזרתה של טורקיה למפת התיירות הישראלית רחוקה מתמיד, וסיטונאי התיירות ממשיכים לחפש יעדים שבהם יוכלו לחדש לישראלים חובבי החידושים, שגם לא יהיו רחוקים מדי וגם לא יקרים מדי. חברת אשת טורס מצאה יעד כזה: ארמניה, השוכנת באזור הקווקז, ומרוחקת מישראל מרחק שתי שעות טיסה בלבד.

אשת טורס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה הלאומית הארמנית "ארמאוויה", ותציע, החל מחודש אפריל (פסח) ועד לחגי תשרי, שתי טיסות שבועיות, במטוס בואינג 737, לעומת המצב כיום, שבו פועלת רק טיסה שבועית אחת של 50 מושבים.

עם חתימת החוזה, הכריזה אשת טורס על ארמניה כמדינת היעד החדשה שלה לשנת 2012. החברה תשווק בישראל חבילות עיר לבירת ארמניה, ירוואן – המשקיפה אל הר האררט – טיולים מאורגנים לארמניה וטיולים מאורגנים משולבים לארמניה ולגיאורגיה.

 

יעד בתולי עם פוטנציאל

לדברי מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, החברה תרחיב את הביקושים ליעד זה: "הוא עדיין נחשב כיעד בתולי, ואנו מוצאים בו פוטנציאל תיירותי רב", הוא אומר ומוסיף כי ארמניה מציעה חלופה ייחודית לישראלים שבעי ומנוסי-אירופה, למבקשים אחר אטרקציה מרגשת, חווייתית ואותנטית באמצעות טיסה קצרה ומחיר לכל כיס. "שיתוף הפעולה עם ארמאוויה, עשוי לגדול ולהניב יעדים מרתקים חדשים עבור התייר הישראלי. אני מוצא בחיבור עם חברת התעופה הלאומית הארמנית פוטנציאל עסקי גדול ורב-שנים", אומר קרמר.

בישראל מתייחסים בדרך כלל לארמניה כאשר עולה הדרישה להכרה בשואת הארמנים, הוא רצח העם שביצעה האימפריה העות'מאנית במהלך מלחמת העולם הראשונה וזמן קצר אחריה באוכלוסיה הארמנית. אולם באשת טורס מציינים, כי ארמניה פורשת בפני התייר הישראלי נופים מרהיבים, אוצרות טבע ומחצבים (הרי האררט, הרי געש, אגם סבאן, מקור המים הגדול במדינה, ועוד), היסטוריה מרגשת (דת ועמים), קולינריה משובחת, ברנדי ואלכוהול מהטובים בעולם, מוזיאונים רבים של יצירות אמנות מקומיות וחוויית גילוי אמיתית.

טווח המחירים לחבילות לארמניה ינוע בין כ-1,000 דולר לחבילת עיר ל-1,200 דולר לטיול מאורגן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן