Skip to content

בכיר במשמרות המהפכה: "תגובתנו על מטרות האויב תהיה מהירה וקשה"

  על רקע האמברגו המערבי והאיומים מכיוון ישראל, נראה כי כוחות הצבא באיראן מעלים גם הם הילוך ואינם עוצרים לרגע, וכך גם האיומים מצד בכירים בצבא איראן. בדרך למימוש "האופציה הצבאית"? מאת נמרוד זגגי   בפתחה של סדרת תרגילים של כוחות הקרקע של משמרות המהפכה אתמול (א'), השמיע הגנרל מוחמד פאקפור, מפקד כוחות הקרקע איום כי "כוחות הקרקע של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

על רקע האמברגו המערבי והאיומים מכיוון ישראל, נראה כי כוחות הצבא באיראן מעלים גם הם הילוך ואינם עוצרים לרגע, וכך גם האיומים מצד בכירים בצבא איראן. בדרך למימוש "האופציה הצבאית"?

מאת נמרוד זגגי

 

טילים בתרגיל של משמרות המהפכה
הרפובליקה האסלאמית לא תפתח במלחמה. טילים בתרגיל של משמרות המהפכה

בפתחה של סדרת תרגילים של כוחות הקרקע של משמרות המהפכה אתמול (א'), השמיע הגנרל מוחמד פאקפור, מפקד כוחות הקרקע איום כי "כוחות הקרקע של משמרות המהפכה מסוגלים לבצע פעולות הרתעתיות ותגובתנו על מטרות האויב תהיה מהירה ומאסיבית". על כך הוסיף פאקפור "הרפובליקה האסלאמית של איראן לא תפתח באף מלחמה אולם תגובתה תהיה כבדה והרסנית".

על-פי הגנרל פאקפור, במהלך התרגיל, שנועד להדגים את מוכנותו של צבא משמרות המהפכה לכל תרחיש איום אפשרי על המדינה, ובכלל זאת הצבת מארבים לכוחות פולשים והוצאה לפועל של פעולות בעומק שטחו של האויב, יודגמו חלק מיכולות היחידות השונות כמו גם יכולות חדשות של משמרות המהפכה. ייתכן ובדבריו אלה רומז מפקד כוחות היבשה של משמרות המהפכה לטילים ופגזי המרגמה מונחי לייזר שאיראן הודיעה שבוע שעבר שהצליחה לפתח ולייצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן