Skip to content

סופרבול 46 – It's Payback Time ?

האם הלילה הענקים שוב יכו בפטריוטים, או שמא הנקמה של בריידי תהיה מתוקה מדבש?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם הלילה הענקים שוב יכו בפטריוטים, או שמא הנקמה של בריידי תהיה מתוקה מדבש?  אמריקה מתכוננת לערב הכי גדול של השנה. ולא רק בטלוויזיה

מאת אלעד פרננדס

NFL-iconטוב, אז הכל מוכן וערוך להצגת הספורט הטובה בארה"ב, מיליוני מילים נכתבו, עשרות תוכניות פריוויו צולמו, מאות פודקסטים עלו לרשת. זהו. הלילה זה הלילה. מדובר בשחזור של הגמר מ-2007 , אז אלי מנינג הוביל את הג'יאנטס לניצחון סנסציוני על הפטריוטס, שעד לאותו לילה מקולל לא הפסידו משחק אחד לאורך כל העונה.

אז האם הלילה הענקים שוב יכו בפטריוטים, או שמא הנקמה של בריידי תהיה מתוקה מדבש?

ראשית, ליין ההימורים +3 לפטס. תמיד כדאי להקשיב לחבר'ה מלאס וגאס, הרי מדובר פה בכסף שלהם… חוץ מזה, אתם מבינים שזה הולך להיות צמוד.

לפי דעתי קצת הזניחו את ארון הרננדז

Patriots-iconאז מה צריך כדי שהתחזית של המהמרים תתממש? בתקשורת האמריקנית לא הפסיקו להתעסק בשבועיים האחרונים בפציעתו של רוב גרונקנובסקי, הטייטאנד הפנטסטי של ניו-אינגלנד. לפי דעתי קצת הזניחו את ארון הרננדז, הצלע השנייה בצוות הטייטאנדס של הפטס, או כפי שהם מכונים Boston TE Party . הרננדז  נתן עונה יפה עם ממוצע של 11.5 יארדלתפיסה וסה"כ 7 טאצ'דאונים. מדובר בשחקן צעיר, עונה שנייה בליגה, שבעקבות הפציעה של גרונקובסקי (גם אם ישחק הוא לא יהיה בכשירות מלאה) עשוי להפוך למטרה המרכזית של התקפת הפטס ולגרום כאב ראש לא קטן להגנת הג'יאנטס.

עוד מישהו שקצת נשכח הוא הוויד-רסיבר ווס וולקר. נכון, בפלייאוף הוא לא ממש הבריק, אבל שימו לב למספרים שלו במהלך העונה. 9 טאצ'דאונים וממוצע של13 יארדלנשיאה. ומשהו פיקנטי – לא רק בריידי אוחז בבחורה חמה, גם וולקר תפס לו מישהי לא רעה בכלל. חפשו אותה בגוגל. כדאי.

לא ממש בונה על ההתקפה של הפטס

אחרון חביב בהתקפת הפטס הוא הרץ האחורי בנג'רוויס גרין אליס, שנתן משחק טוב מול בולטימור ועשוי לתת הופעה עוד יותר טובה מול ההגנה הדי גרועה של ניו-יורק במשחק הריצה.

American-Football-iconהאמת, אני לא ממש בונה על האופנסייב ליין של הפטס, כי מולם יעמוד קו ההגנה אולי הטוב בליגה. לכן, אם בריידי לא רוצה להתרסק לקרקע יותר מדי, עדיף שישחר את הכדור במהירות ולמרחקים קצרים. וולקר והרננדז מתאימים בול לסגנון משחק שכזה.

ונעבור לניו-יורק. הג'יאנטס נראים ומרגישים נהדר. אולי יותר מדי נהדר. במהלך השבועיים האחרונים הם פיזרו הצהרות שחצניות על ימין ועל שמאל, דבר שעלול בסופו של יום לחזור אליהם NYכמו בומרנג. חוץ מזה, יש להם עדיין בעיות בקו ההגנה של הסקנדרי, ורנון דיוויס מה-49 די חגג עליהם בגמר האזורי. חוץ מזה,  באותו משחק אילי מנינג נתן תצוגה מדהימה למרות שנחבט והופל ע"י הגנת סן פרנסיסקו. לא שהגנת הפטס תוכל לשחזר זאת, אבל אם הם יפילו אותו ויחבטו בו כמה פעמיים, הם יוציאו אותו מאיזון, ואז בכלל לא סביר שהוא יצליח לשחזר עוד משחק הרואי.

אבל אם הגנת הפטס תתמקד בלהגיע בלמנינג הם יאכלו אותה חזק מהרסיברים המצויינים: קרוז, מאנינגהם וניקס. ואם השלישיה הזאת תתפוס יום פושר, אז הטייטאנדס של הג'יאנטס יצטרכו לצאת מהאפלוליות שלהם ולשמש מטרה נוחה למסירות של אילי.

בתכל'ס, מה שהכי חשוב לג'יאנטס זה משחק סולידי וטוב של מאנינג. זה עדיף בהרבה על משחק הרפתקני שלו, שמצד אחד עשוי להניב מהלכים מדהימים, אך מצד שני עלול להביא לאיבודי כדור גורליים.

והנה ההימור שלי: עד עכשיו הלכתי תמיד נגד הג'יאנטס וביחד עם הפטס. אמשיך עם ההימור הזה עוד משחק אחד …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן