Skip to content

"רק עם אופנוע!"

זאת היתה נסיעה לרענון הזוגיות, שמהר מאוד הפכה למסיבת חשק לאופנועים; רשמים מתערוכת האופנועים, מילאנו 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כשבוע הצטרפתי לבעלי לגיחת סוף שבוע במילאנו. אוי, מילאנו היפה! אודה ולא אבוש, זהו ביקורי הראשון באיטליה, ואם מילאנו מייצגת את איטליה, אז בהחלט אפשר לומר שהתאהבתי.

נסענו גם כדי לאסוף כוחות ולשדרג את הזוגיות, אבל הסיבה המרכזית היתה תערוכת האופנועים  EICMA בעיר. בן-זוגי הוא חובב אופנועים מושבע, וברשותנו אופנוע BMW, שעימו אנו מרבים לרכוב ברחבי הארץ.

אופנוע ודוגמנית (צילום: נטלי שוחט)

ביום השני שלנו בעיר עלינו על ה-M1 לתחנה הסופית, לכיוון מתחם התערוכה. את הכרטיסים רכשנו מבעוד מועד באינטרנט, 20 יורו לאדם, מחיר בהחלט סביר למספר המוצגים העצום בתערוכה. רק כשהגענו התברר שבאותו יום הכניסה לנשים היתה בחינם…

לצורך השוואה, מרכז הירידים שלנו ייראה ליד המתחם הענק כמו מיניאטורה. שבעה ביתנים עצומים, שבהם הציגו מיטב החברות בשוק האופנועים: חברות יפניות, גרמניות, איטלקיות ואמריקניות, וגם שווקים משיקים כמו אופניים, סאגווי, ואינספור עזרים ואקססוריז, הקשורים לענף.

כל הטוב הזה ארוז בשיק איטלקי ספק מאורגן, ספק מבולגן, שבו משמשים בערבוביה שלטים מאירי עיניים, אמצעי מדיה משוכללים, חן, אסתטיקה, והרבה הרבה  מאפיינים של תרבות המוטור.

אופנוע בהזמנה אישית (צילוםף נטלי שוחט)

בכל ביתן אליו נכנסנו ראינו ערב רב של גברים, מנערים אירופאים נלהבים ומחוצ'קנים, ועד גברים מבוגרים, סביב גיל ה-70. היו גם נשים, אבל במיעוט. בישראלים כמעט לא נתקלנו. כולם הסתובבו, סקרנים ונלהבים, רכבו על כלים המיועדים לכך, צילמו והצטלמו. אני מאמינה שרבים מהם חלמו על אופנוע כזה או אחר, השוו למה שיש אולי בבית, ולא פחות חשוב, נהנו להתבונן בדוגמניות היפות, שהסכימו להצטלם עם כל המעוניין. בהחלט אווירה המנוגדת לפוסטר הפמיניסטי משהו של התערוכה…

נתקלנו בקשיש נלהב אחד, מכופף, עם מקל הליכה, שלא הפסיק לצלם עם המצלמה הקטנה, שבידו השניה.

התרשמנו במיוחד מתצוגת הווספות האיטלקיות, הכל כך פשוטות אך מלאות החן, ששומרות על עיצובן המקורי לאורך השנים.

בפינת אחד הביתנים הוצגה תערוכה של אמן גרמני, אשר יוצר דגמי אופנועים מחלקי מתכת קטנים. לא יכולנו לעמוד בפיתוי ורכשנו דגם אחד, שהוצב אחר כבוד בנישה בסלון ביתנו.

בן זוגי לא הפסיק לנדנד שאצלם אותו רוכב על מגוון של אופנועים. למען שיפור הזוגיות אף הצטלמנו יחד רכובים על כמה אופנועים גדולים ביחד.

דגמי אופנועים מחלקי מתכת (צילום: נטלי שוחט)

מחוץ לביתנים אפשר היה להתנסות ברכיבה על מספר אופנועים, ולהתפעל מפעלולי רכיבה נפלאים.

בסוף התערוכה התברר שאני נשואה לבעל שמרן במיוחד. עם כל שפע הדגמים שהוצגו, הוא החליט לשמור אמונים לאופנוע הגרמני שלו.

"כל האופנועים נפלאים, אבל אין כמו הטכנולוגיה של האופנועים הגרמנים", הוא סיכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן