Skip to content

מסתמן: אייל גולן ישוחרר למעצר בית

הזמר יובא בפני שופט מעצרים שם תבקש המשטרה לשחררו למעצר בית מלא. הבוקר נעצר הזמר ועוד מספר מעורבים בפרשה ושמו הותר לפרסום. הזמר: לא ידעתי כי הן קטינות ואני מצטער על כך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אייל גולן, הזמר שנעצר הבוקר (רביעי) בחשד לקיום יחסי מין עם קטינות, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בפני שופט בית המשפט השלום בתל אביב. בשלב זה מסתמן כי המשטרה לא תתעקש על הארכת מעצרו בתא מעצר ותסכים לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

בחקירתו אמר הבוקר הזמר כי לא ידע כי הנערות הן קטינות וכי הוא מצטער על כך. גולן נעצר לחקירה הבוקר עם אביו, יחצ"ן מסיבות, איש תקשורת מהרדיו ועובד נוסף בחברה שבבעלות גולן.  פרקליטיו של גולן היו אלו שביקשו להתיר את פרסום שמו ברבים.

חברת "קשת" הודיעה, כי בינתיים הושעתה הופעתו של הזמר מהתכניות "הכוכב הבא", ו"אייל גולן קורא לך". פרקליטיו של גולן, עו"ד רונן רוזנבלום ועו"ד מיטל דנינו,  סירבו להתייחס לפרשה כולה ואמרו כי בסיום החקירה כולה תצא תגובה מסודרת לכל הפרשה. "אייל מאמין בעצמו", אמר הפרקליט והוסיף: "נמתין להחלטת המשטרה".

פרקליטיו ביקשו להסיר את צו הפרסום. גולן (מקור צילום: ויקימדיה)
פרקליטיו ביקשו להסיר את צו הפרסום. גולן (מקור צילום: ויקימדיה)

על פי המשטרה ניהל הזמר מפגשים מיניים לפחות עם שתי נערות בנות 15 במספר הזדמנויות שונות, כשאחת מהן אירעה בקיץ האחרון במועדון ממילא שברחוב טברסקי בתל אביב. גולן חשוד גם שהדיח את הקטינות לשימוש בסמים. הזמר, כך נודע, אמר בחקירתו כי לא ידע על שימוש בסמים על ידי הילדות. אביו של הזמר חשוד כי פיתה קטינות להגיע למסיבות תוך שהוא מספר להן כי הוא אביו של הזמר וכדאי להן להגיע כי יפגשו מפורסמים ויהיה כיף.

בידי המשטרה מצויים מסרונים (SMS) בהם מופלל האב לכאורה. המשטרה שעצרה הבוקר את האב בביתו שבצפון הארץ, ערכה בביתו ובחצר הבית חיפוש ואז הוא נעצר. המשטרה מתמקדת, על פי החשד, במסיבה במועדון ממילא, שם נחגג לאחרונה יום הולדת לאחד מהמעורבים בפרשה. לאירוע זה הוזמנו קטינות. על פי העדויות הסתיים האירוע ביחסי מין שקיימו כמה מהמעורבים עם הנערות שנכחו במקום. בידי החוקרים גם תמונות המתעדות את האירוע עצמו. באירוע במסיבה השתתפו בין השאר גולן, אביו, יחצ"ן המסיבות ואדם נוסף המעורב בפרשה. במסיבה נכחו גם זמרים אחרים, אך הם ככל הנראה לא השתתפו בקיום יחסי המין עם הקטינות.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בהמשך לפרשה הנחקרת ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, שעניינה חשדות לביצוע עבירות מין ועבירות נוספות בקטינות, שנחשפה על ידי ימ״ר תל אביב. המשטרה מבקשת להזכיר כי לא מדובר בפרשה של איש אחד ועל התקשורת לנהוג באחריות בפרסומים וכי חומרת העבירות המיוחסות לחשודים אינה נגזרת ממעמדם של מי מהמעורבים.

לשאלות הנוגעות לנחקרים אמרו במשטרה: "אין לנו כל כוונה לאשר או להכחיש פרטים הנוגעים לעצם החקירה ולגרסת החשודים, בתום החקירה נוציא הודעה רשמית. המשך חקירתם והבאתם לבית המשפט יהיה על בסיס שיקולי חקירה ענייניים בלבד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן