Skip to content

פרשת גולן: חשוד שישי נחקר במשטרה

החשוד הנוסף מקורב לזמר ונחשד באותן עבירות של הדחת קטינות לשימוש בסמים וקיום יחסי מין עמן. סנגורו בטוח שהוא ישוחרר לביתו. בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרם של דניאל ביטון, אביו של גולן, ושל צחי אסולין, עובד בחברת ההפקות של הזמר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשוד שישי, המקורב מאוד לאייל גולן, נחקר היום בימ"ר תל אביב בעניין פרשיית המין והסמים בהן מעורבים לכאורה הזמר איל גולן, אביו דניאל ביטון, צחי אסולין (עובד בחברת ליאם הפקות השייכת לגולן), ושני אנשים נוספים ששוחררו למעצר בית. החשוד זומן היום לחקירה בחשד למעורבותו בפרשה.

הבוקר (חמישי), הוארך בארבעה ימים מעצרם של אביו של גולן ושל עובד חברת ההפקות. על פי בקשת המשטרה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, הם חשודים בביצוע מעשים מגונים, קבלת שירותי מין מקטינה והדחת קטינה לשימוש בסמים. בתחילת הדיון התיישב האב על הספסל באולם ופרץ בבכי. בעת מתן החלטתו על הארכת המעצר אמר השופט שמואל מלמד, כי "העבירות שבהן מואשמים החשודים הן חמורות. יצוין שמבחינה מוסרית השימוש בתמימותן של בנות קטינות המבקשות 'לגעת בזוהר' מהווה פגיעה חמורה ומוסרית באותן קטינות".

האב בהארכת המעצר הבוקר (צילום: יוסי זליגר)
האב בהארכת המעצר הבוקר (צילום: יוסי זליגר)
אייל גולן ואביו (מדף הפייסבוק של האב)
אייל גולן ואביו דניאל ביטון (מדף הפייסבוק של האב)

לטענת נציג המשטרה, יוני חג'ג', מתנהלת החקירה במשך חצי שנה והיא החלה סביב צעירות שקיבלו כסף עבור  שירותי מין. חג'ג' סיפר כי "היא התפתחה לאט לאט. הקטינות אמרו שקיבלו כסף מהאב".

גולן, ששוחר אתמול למעצר בית, נחקר היום שוב בחשד לבעילה אסורה בהסכמה והדחה לשימוש בסמים. אתמול נמשכה חקירתו שעות ארוכות הוא נשאל על קיום יחסי מין עם קטינות בשני מקרים: אחד בביתו והאחר במועדון "ממילא" בתל אביב. גולן אישר מקרה אחד, אך טען להגנתו שאותה נערה באה לביתו מרצונה יחד עם חברתה ושיקרה כשאמרה לו שהיא שהיא בת יותר מ-20. הוא סיפר שבדירה הם קיימו יחסי מין ורק אחר כך אמרה לו הצעירה: "שיקרתי לך לגבי הגיל שלי, אני בת 17". בנוגע למקרה השני, של קטינה בת פחות מ- 16, הכחיש הזמר לחלוטין את המיוחס לו וטען שאינו מכיר אותה כלל.

צחי אסולין בהארכת מעצר הבוקר (צילום: יוסי זליגר)
צחי אסולין (בחולצה הכחולה) בהארכת מעצר הבוקר (צילום: יוסי זליגר)

לפי חשדם של החוקרים, ביטון, אביו של גולן היה זה שעמד שמאחורי ההתנהלות הבעייתית מול הצעירות והיה אחראי ככל הנראה ל"מסע ציד" של קטינות, שבוצע לפני הופעות בנו, במהלך ההופעות ואחריהן.  המשטרה בודקת האם טענת הזמר שאותו "מסע ציד" לא בוצע בידיעתו היא נכונה.

במשטרה חושדים שחלק מעלויות המסיבה נועד לקניית מתנות שונות והועבר לנערות, בין היתר, תמורת המפגשים. סנגורו של החשוד הנוסף, השישי במספר, שזומן הבוקר לחקירה, עו"ד שחר חצרוני, נפגש עמו במשרדי ימ"ר תל אביב ולאחר החקירה מסר לתקשורת כי "לאור גרסתו של מרשי נראה שהמשטרה תקבל את ההחלטה הנכונה ותשחרר אותו לביתו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן