Skip to content

נלכדה חוליית פשע ששדדה פלאפון וניסתה לשדוד רכב

לאחרונה גברו תלונות תושבי השטחים על גניבות רכבים. תושבת גיתית נצלה משוד רכבה לאחר שבעת השוד התקרב רכב נוסף והגנבים נבהלו וברחו. השבוע נעצרו חברי החוליה והודו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוקרי משטרת ימ"ר בנימין וש"י, עצרו החודש ארבעה חשודים בהשתייכות לחוליית פשע בגדה המערבית, שחבריה חשודים בשוד פלאפון ובניסיון לשדוד את רכבה של מתנחלת תושבת גיתית. אחד מהחשודים אף הודה בנוסף בשלושה מקרים של גניבה תמרים שבוצעה בבקעה בגזרת מרחב שומרון, ומכירתם בשכם.

ב-25 באוקטובר השנה  נסעה הנהגת ברכבה מסוג סקודה על ציר אלון בשומרון. כאשר הגיעה לאזור שבין רימונים לכוכב השחר הגיע רכב מסוג גולף אדומה בעלת לוחית רישוי פלסטינית שחסם את רכבה. מהרכב יצאו שלושה חשודים שגם פתחו את דלת הנהג של הנהגת ותוך כך הכו על רכבה בעזרת מוט ברזל וצעקו עליה לצאת מהרכב. הנהגת צעקה בבהלה ואחד החשודים חטף את המכשיר הנייד שהיה מונח על רגלה. בזמן הזה הגיע רכב לכיוונם והחשודים ברחו מהמקום כשהם מחזיקים בפלאפון אותו הצליחו לשדוד. תחנת בנימין החלה מיד בביצוע סריקות ואיסוף מודיעיני.

בתאריך 30.10.2013 נעצר החשוד הראשון,  עודאללה עודה, בן 28, תושב קוצרה, שבמהלך חקירתו הודה בביצוע העבירה והפליל חשודים הנוספים. שלושה ימים לאחר מעצרו נעצר החשוד השני, עבדל פתאח חסן, בן 20, תושב קוצרה אשר בחקירתו הודה גם הוא בביצוע העבירה ואף הפליל מעורבים הנוספים. מעצרם של שני חשודים האלו הוארך עד תום ההליכים בשבוע שעבר.

ביום שני השבוע נעצרו שני חשודים נוספים, חברי החולייה,  דיאא כנעאן, בן 23,  ופארס עודה, בן 18, גם הם תושבי קוצרה אשר הודו בביצוע האירוע. אתמול האריך בית המשפט הצבאי במחנה עופר את מעצרם ב-8 ימים. פארס עודה  אף הודה בשלושה מקרים אחרים של גניבה  חקלאית שבוצעה בבקעה בגזרת מרחב שומרון, גניבת תמרים ומכירתם בשכם.

משטרת בנימין גם הצליחה לתפוס את מכונית הגולף האדומה ששימשה את החשודים והיא זוהתה כי הייתה מעורבת בניסיון שוד שבוצע אף הוא במרחב שומרון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן