הכפלת המסילה בין קריית מוצקין לנהריה תסתיים בשבוע הבא

שודרגו גם תחנות הרכבת בנהריה ובעכו. סיום הפרויקט יאפשר הגדלת תדירויות הרכבת, במחצית הראשונה של 2014. הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה, לעומת שתי רכבות בשעה בכיוון כיום

הכפלת המסילה בין קריית מוצקין לנהריה תסתיים בשבוע הבא

שודרגו גם תחנות הרכבת בנהריה ובעכו. סיום הפרויקט יאפשר הגדלת תדירויות הרכבת, במחצית הראשונה של 2014. הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה, לעומת שתי רכבות בשעה בכיוון כיום

תחנת הרכבת בנהרייה. הכפלת המסילה תאפשר להגדיל את תדירויות הרכבות
תחנת הרכבת בנהריה. הכפלת המסילה תאפשר להגדיל את תדירויות הרכבות

רכבת ישראל תסיים את פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קריית מוצקין לבין נהריה ביום ראשון הקרוב. הפרויקט, שעלותו כ-662 מיליון שקל, כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהריה ועכו והוא יאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא, הצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014. 

הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה – סה"כ 6 רכבות בשעה בתחנה מנהריה ואל נהריה, לעומת 2 רכבות בשעה בכיוון כיום – סה"כ 4 רכבות בשעה. בשעות השפל תוכפל כמות הרכבות ל-2 רכבות לכל כיוון. 

פרוייקט הכפלת המסילה כלל: 

• סלילת מסילה נוספת, באורך של כ-20 ק"מ, מתחנת קריית מוצקין לתחנת נהריה.

• שדרוג המסילה הקיימת, באורך של 20 ק"מ.

• שדרוג תחנות הרכבת בנהריה ועכו.

• שיפור רמת הבטיחות: ביטול מפגשי כביש-מסילה וביצוע הפרדות מפלסיות ברפאל, במושב בוסתן הגליל ובמושב שבי ציון.

• שיפור השירות לתושבים: ביצוע גשרי הולכי רגל בנהריה ושיקום נופי.

• הקמת קירות אקוסטיים וביצוע מיגון אקוסטי דירתי בקריית מוצקין, קריית חיים, בוסתן הגליל, עכו ונהריה, ביצוע הפחתת רעידות במסילה. 

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "רכבת ישראל פועלת ללא הרף לשיפור השירות הניתן לנוסעיה. הכפלת קטע המסילה הצפוני ושדרוג תחנות נהריה ועכו הינו חלק חשוב בהיערכות לצמיחת החברה בשנים הקרובות – בהגדלת מספר הרכבות מנהריה ואליה ובשיפור השירות ונוחות השימוש בתחנת הרכבת בעיר".

תחנת הרכבת בנהרייה. הכפלת המסילה תאפשר להגדיל את תדירויות הרכבות
תחנת הרכבת בנהריה. הכפלת המסילה תאפשר להגדיל את תדירויות הרכבות

רכבת ישראל תסיים את פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קריית מוצקין לבין נהריה ביום ראשון הקרוב. הפרויקט, שעלותו כ-662 מיליון שקל, כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהריה ועכו והוא יאפשר הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא, הצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014. 

הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה – סה"כ 6 רכבות בשעה בתחנה מנהריה ואל נהריה, לעומת 2 רכבות בשעה בכיוון כיום – סה"כ 4 רכבות בשעה. בשעות השפל תוכפל כמות הרכבות ל-2 רכבות לכל כיוון. 

פרוייקט הכפלת המסילה כלל: 

• סלילת מסילה נוספת, באורך של כ-20 ק"מ, מתחנת קריית מוצקין לתחנת נהריה.

• שדרוג המסילה הקיימת, באורך של 20 ק"מ.

• שדרוג תחנות הרכבת בנהריה ועכו.

• שיפור רמת הבטיחות: ביטול מפגשי כביש-מסילה וביצוע הפרדות מפלסיות ברפאל, במושב בוסתן הגליל ובמושב שבי ציון.

• שיפור השירות לתושבים: ביצוע גשרי הולכי רגל בנהריה ושיקום נופי.

• הקמת קירות אקוסטיים וביצוע מיגון אקוסטי דירתי בקריית מוצקין, קריית חיים, בוסתן הגליל, עכו ונהריה, ביצוע הפחתת רעידות במסילה. 

לדברי בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "רכבת ישראל פועלת ללא הרף לשיפור השירות הניתן לנוסעיה. הכפלת קטע המסילה הצפוני ושדרוג תחנות נהריה ועכו הינו חלק חשוב בהיערכות לצמיחת החברה בשנים הקרובות – בהגדלת מספר הרכבות מנהריה ואליה ובשיפור השירות ונוחות השימוש בתחנת הרכבת בעיר".

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן