Skip to content

הבוקר הוארך מעצרם של אביו של איל גולן ועובד שלו

מפרוטוקול הדיון בעניינם של ביטון ואסולין, שנערך הבוקר בבית המשפט בתל אביב, עולה כי השניים חשודים בהדחת קטינים לשימוש בסמים, בקיום יחסי מין עם קטינות, בסרסור ובבעילה בכוח. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשמונה ימים, אך השופט קצב להם שלושה ימים בלבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרם של דני ביטון, אביו של איל גולן, ושל עובד חברת הפקות של גולן, צחי אסולין, הוארך הבוקר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים. אם לא יעלו נגדם חשדות נוספים הם ישוחררו בתום ההארכה למעצר בית מלא. ביטון ישהה במעצר בית בחיפה בפיקוח בתו, ואסולין ברחובות, בפיקוח אשתו. שניהם נדרשו להפקיד ערבות במזומן בסך עשרת אלפים שקלים, לערוב בערבות אישית של 15 אלף שקל להביא צד שלישי שיחתום ויערוב גם הוא בסכום זהה לערבותם העצמית. הזמר איל גולן שוחרר היום ממעצר בית יחד עם היחצ"ן ואיש התקשורת.

daniel biton .yossi zeliger
דניאל ביטון בהארכת מעצר קודמת (צילום: יוסי זליגר)

מהדיון שנערך הבוקר עולה כי משטרת ישראל חושדת באסולין כי בנוסף הדיח קטינה, קרובת משפחתו, לשימוש בסמים ובקיום יחסי מין איתה. הוא גם נחשד כי שילם כספים לקטינה עבור יחסי המין ואף נחשד בסרסורה.

מתשובותיו של נציג המשטרה, רס"ב דניאל איפרגן, עולה כי אחת הקטינות שביטון נחשד בתשלום עבור יחסי מין עמה העידה גם כי נבעלה על ידיו ללא הסכמתה. את ביטון, אביו של גולן, מייצג עורך הדין שרון קינן. את צחי אסולין, עובדו של גולן, מייצגים עורכי הדין בני נהרי וציון אמיר. שניהם כאחד טענו שאין סיבה להחזיק בלקוחותיהם במעצר ואילו המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשמונה ימים. שופט בית המשפט שמואל מלמד האריך את מעצרם אך קצב אותו בעוד שלושה ימים ולא בשמונה כפי שביקשה המשטרה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן