Skip to content

פרס להרצוג: בטוח ביכולתך להרים תרומה אמיתית למדינה

"זוהי התרגשות גדולה עבורי וסגירת מעגל לברך אותך לאחר שנבחרת ליו"ר מפלגת העבודה", אמר פרס להרצוג. "אביך כנשיא הטיל עלי תפקידים שונים לטובת מדינת ישראל בהיותי חבר מפלגת העבודה, ואילו היום אני כנשיא מברך אותך בהיותך יושב ראש המפלגה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס קיים הבוקר בבית הנשיא פגישה ראשונה עם יו"ר מפלגת העבודה הנכנס יצחק בוז'י הרצוג.

הנשיא ברך את הרצוג על היבחרו לראשות מפלגת העבודה ולרגל תפקידו החדש כיושב ראש האופוזיציה ואמר: "זוהי התרגשות גדולה עבורי וסגירת המעגל לברך אותך לאחר שנבחרת ליושב ראש מפלגת העבודה. אביך כנשיא הטיל עלי תפקידים שונים לטובת מדינת ישראל בהיותי חבר מפלגת העבודה, ואילו היום אנו סוגרים מעגל בו אני כנשיא מברך אותך בהיותך יושב ראש המפלגה. בכניסתך מחר לתפקידך כיושב ראש האופוזיציה, אתה ממלא תפקיד חשוב לדמוקרטיה. אני מאחל לך בהצלחה רבה ובטוח כי ביכולתך להרים תרומה אמתית ומשמעותית למדינת ישראל".

נשיא ובן של נשיא (צילום: מארק ניימן/לע"מ)
נשיא ובן של נשיא (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ הרצוג הודה לנשיא פרס ואמר: "אני נרגש מאוד להיות כאן בבית הנשיא. התחלתי את הקריירה הפוליטית שלי אצלך כאחד מתלמידיך והיום אני כאן בתפקידי החדש. האתגר כיושב ראש מפלגת העבודה הוא עצום ומחייב שיח דמוקרטי אלטרנטיבי נרחב. משימתי היא לאחד את מפלגת העבודה, מפלגה חשובה שהקימה את המדינה, לטובת היעדים העומדים לנגד עיניה של מדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן