Skip to content

נתן אשל לשלי יחימוביץ': "ברוך שפטרנו ומזל טוב"

יחימוביץ' קיימה היום מסיבת עיתונאים בכנסת ובה הודיעה כי היא מתייצבת לצד הרצוג ומתכוונת לעשות הכל כדי לסייע לו, "בלי תנאי, בלי אבל ובלי סטופר ביד". יחימוביץ' הוסיפה: "בי נשבעתי שלא אעשה לו את מה שעשו לי. הצלחתו - הצלחתנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"ברוך שפטרנו ומזל טוב". את ה"ברכה" הזאת שלח נתן אשל בדואר האלקטרוני, לחברת הכנסת שלי יחימוביץ', אחרי שנודעו תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה.

ה"ברכה" ששיגר נתן אשל במייל, לשלי יחימוביץ'
ה"ברכה" ששיגר נתן אשל במייל, לשלי יחימוביץ'

יחימוביץ' התייחסה היום לכך בעמוד הפייסבוק שלה – וכך כתבה:

"מאז הפריימריס אני מקבלת מכם מאות מיילים ותגובות של תמיכה, והזדהות, ועצב, והתחייבות להמשיך וללכת בדרך, וזה מאוד מרגש ומחזק. ובצד המיילים שלכם, יש כמובן גילויי שמחה לאיד מצד אושיות כמו רני רהב, אלון חסן ועוד.

"יש לי כמה אויבים שאני די גאה בכך שהם אויבי". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)
"יש לי כמה אויבים שאני די גאה בכך שהם אויבי". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

"אשתף אתכם באחד.

"לפני שנה הגיע אלי בטעות מייל שראש לשכת נתניהו המודח, נתן אשל, שלח ליועצת המשפטית שלו, ובה שאל לעצתה אם יוכל להיענות לבקשת ראש הממשלה נתניהו ולנהל את המו"מ הקואליציוני אחרי הבחירות.

"אשל, כזכור, הטריד לפחות עובדת אחת במשרד ראש הממשלה", כותבת יחימוביץ'. "וכשהפרשה התפוצצה סגר עסקה עם נציב שרות המדינה, והתחייב שלא יהיה עוד בשרות המדינה וילך הביתה בשקט.

"איך המייל שלי הגיע אליו? בשעתו הוא השיג אותו כדי לשגר אלי שורה של מיילים מביכים של נאצה, אחרי שדרשתי שיקיים את ההסכם ויפסיק להסתובב בזירת ההטרדה, וגם שחושפי הפרשה לא ישלמו בראשם על כך שנהגו כראוי. את מייל ההתייעצות השערורייתי שלו (שכאמור נחת אצלי בטעות) פרסמתי רק אחרי הבחירות לכנסת – לא לפניהן – כדי שזה לא ישמש "חומר קמפיין". אחריהן – כדי שחלילה לא יתאפשר למטרידן לחזור בדלת הראשית לשרות המדינה כאדריכל המו"מ הקואליציוני".

את דבריה מסיימת יחימוביץ' במילים: "מה אומר לכם, יש לי כמה אויבים שאני די גאה בכך שהם אויבי".

נתן אשל, אגב, אינו הראשון שמפגין בגלוי שמחה לאידה של יחימוביץ'. אלון חסן, יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד עשה זאת ביום שישי כאשר כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "המשימה בוצעה על הצד הטוב ביותר".

יחימוביץ' אגב, קיימה היום מסיבת עיתונאים בכנסת ובה הודיעה כי היא מתייצבת לצד הרצוג, ומתכוונת לעשות הכל כדי לסייע לו, "בלי תנאי בלי אבל ובלי סטופר ביד". יחימוביץ' הוסיפה: "בי נשבעתי שלא אעשה לו את מה שעשו לי. הצלחתו – הצלחתנו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן