Skip to content

וילי-פוד אינטרנשיונל מחזקת את קבוצת גרנובסקי-דנקנר נקש

חתמה אתמול על הסכם למתן "הלוואה המירה למניות" בסכום של 65 מיליון שקל. ההלוואה ניתנה לחברת גדב"א שבבעלות גרנובסקי ודנקנר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפקידה היום בנאמנות 65 מיליון שקל. בכך גדל סכום ההתחייבויות הקשיחות של קבוצת גרנובסקי-דנקנר-נקש ל-1,108 מיליון שקל, סכום המבטיח את ההזרמה בקלוזינג בהיקף של 1,018 מיליון שקל וכן את הצעת הרכש הראשונה בסך 90 מיליון שקל

חברת ג. וילי-פוד אינטרנשיונל הצטרפה לקבוצת המשקיעים גרנובסקי-דנקנר-נקש, כאשר חתמה אתמול על הסכם למתן "הלוואה המירה למניות" בסכום של 65 מיליון שקל. ההלוואה ניתנה לחברת גדב"א (NEWCO) שבבעלות גרנובסקי ודנקנר. 65 מ' השקלים הופקדו היום בנאמנות היום, לטובת הצעת אי.די.בי אחזקות וקבוצת המשקיעים.

הסכום המזומן גדל

הצטרפות וילי-פוד לקבוצת המשקיעים מגדילה את הסכום במזומן, שהפקידה בנאמנות קבוצת גרנובסקי-דנקנר-נקש לטובת ההסדר, ל-744 מיליון שקל. סך כול ההתחייבויות הקשיחות של קבוצת גרנובסקי-דנקנר-נקש גדל גם הוא בהתאמה, לסכום כולל של 1,108 מיליון שקל. סכום זה מבטיח את ההזרמה בקלוזינג בהיקף של 1,018 מיליון שקל כן את הצעת הרכש הראשונה בסכום של 90 מיליון שקל.

וילי-פוד נסחרת בנאסד"ק

חברת ג. וילי-פוד אינטרנשיונל בע"מ נסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בה היא חברת וילי-פוד השקעות, הנסחרת בבורסה בתל אביב. בעלי השליטה בקבוצת וילי-פוד הם אנשי העסקים צבי ויוסי ויליגר. ההלוואה שנתנה וילי-פוד לקבוצת המשקיעים לטובת הצעת החברה, תהיה צמודה למדד בריבית שנתית של 5%.

המרת ההלוואה של וילי-פוד למניות אי די בי, כפופה לקבלת אישור הממונה על הגבלים עסקיים, להצטרפות וילי-פוד לקבוצת המשקיעים ולהסכם בעלי המניות. על פי ההסכם, ככל שוילי-פוד לא תקבל את אישור הממונה, היא תהיה רשאית להעביר את הזכות להמרה למניות לידי צד ג' כלשהו אשר יקבל את אישור הממונה, וזאת בכפוף לזכות סירוב ראשונה שתינתן לגדב"א (NEWCO).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן