Skip to content

הורשעו על שוד של 120 שקל ופלאפון בתחנה המרכזית בת"א

שני אריתראים הורשעו אתמול בשוד של פלאפון ו-120 שקל, שהתרחש לפני כשנה. למזלם הרע של השודדים, הם לא היו היחידים בזירת השוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אריתראים הורשעו אתמול בשוד, שהתרחש לפני כשנה. למזלם הרע של השודדים, הם לא היו היחידים בזירת השוד

מאת אביב סלע

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודית אמסטרדם, הרשיעה שני אזרחים מאריתריאה, בשוד בתחנה המרכזית, במהלכו היכו את קורבנם ובסופו של דבר לקחו ממנו 120 ש"ח ומכשיר טלפון סלולרי. היא דחתה את טענת אחד מהם, לפיו החזיק את מכשיר הסלולרי פתוח, בתקווה שבעליו יתקשר.

אליאב מתוקו, קרבן השוד, סיפר בבית המשפט, כי שני גברים התחילו להכות אותו בעת שהסתובב ברחוב בנווה שאנן בתחנה המרכזית בת"א. זמן קצר לאחר מכן, לדבריו, כאשר עשה את דרכו לכיוון תחנת האוטובוס, תפסו אותו השניים באחד מהרחובות הסמוכים לגן לוינסקי והתנפלו עליו. "אני צעקתי להם", אמר החשוד, "אין לי כסף, כי כנראה שרצו רק את הכסף", אך לדבריו, "אחד תפס אותי וחנק אותי והשני לקח את 120 שקל ואת הטלפון".

למזלם הרע של השודדים, הם לא היו היחידים בזירת השוד. ניר יבגלבסקי שעבר בסמוך למקום מספר, כי לא התערב למנוע את השוד מחשש להסתבך בו בעצמו, אך לאחר שהשודדים נמלטו התקשר למשטרה ודיווח על שוד. המשטרה שלחה ניידת, שהסתובבה יחד עם יבגלבסקי והמותקף, כדי למצוא את השודדים. זמן קצר לאחר מכן, במהלך החיפוש באזור, העד הצביע על שני התוקפים. לפני המעצר, השוטרת התקרבה אל השודדים וחייגה לנייד הגנוב, שצילצל מכיסו של אחד השודדים.

בבית המשפט מסר אחד האשמים, טאבפגבר הבטאמרי, עליו נמצא המכשיר הנייד, גרסה תמוהה למדי. לדבריו, בעוד הוא צועד ברחוב נווה שאנן, ראה שני אנשים שחשד שהיו מעורבים בשוד נמלטים. לדבריו, כשעברו לידו, הפתיע אותם בצעקה, דבר שגרם להם להיבהל ולהפיל את המכשיר. לדבריו, השאיר את המכשיר דלוק בכיסו כדי שבעל המכשיר יוכל להתקשר אליו, אך השופטת, יהודית אמסטרדם מבית המשפט המחוזי בתל אביב, לא התרשמה וציינה שאם היה ברצונו להשיב את הפלאפון, היה מוסר אותו לתחנת המשטרה הממוקמת בקרבת מקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן