Skip to content

שיא: פדקס העולמית טיפלה אתמול ב-22 מיליון חבילות

הכמות הגדולה ביותר של חבילות ביום בודד שהחברה טיפלה ב-40 שנותיה. החברה תטפל בשבוע הבלאק פריידיי, הסייבר מאנדיי ותקופת הכריסמס ב-85 מיליון חבילות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת פדקס (FedEx) טיפלה אתמול בעולם, ביום המשלוחים העמוס בגין הזמנות באינטרנט, המכונה סייבר מאנדיי (Cyber Monday), ב-22 מיליון חבילות – הכמות הגדולה ביותר של חבילות שבהן טיפלה החברה ביום בודד ב-40 שנות קיומה. כך מסרה היום החברה.

125 חבילות בשנייה

מטוס פדקס. הוכפלו נפחי החבילות ביום העמוס ביותר
מטוס פדקס. הוכפלו נפחי החבילות ביום העמוס ביותר

אתמול טיפלה החברה ביותר מ-125 חבילות לשנייה. מדובר בגידול של 11% במשלוחי החבילות לעומת היום העמוס ביותר בשנה שעברה. נפחי החבילות ביום העמוס ביותר כמעט והוכפלו מאז 2007, שבה שינעה פדקס 11.5 מיליון חבילות.

לדברי פדקס, החברה תטפל השבוע ברחבי העולם ב-85 מיליון חבילות – הכמות הגדולה ביותר של חבילות שבהן טיפלה החברה בשבוע ב-40 שנות קיומה, תוצאה ישירה של הבלאק פריידיי, הסייבר מאנדיי ותקופת הכריסמס.

בפדקס ישראל מדווחים, כי בחודשים שחלפו ישנה מגמת עלייה של יותר מ-300% במשלוחים מחו"ל המגיעים ללקוחות פרטיים בישראל לעומת השנה שעברה, כאשר מתחילת השנה יש לפדקס ישראל גידול של 100% במשלוחים מחו"ל, המגיעים ללקוחות פרטיים בישראל לעומת השנה שעברה.

פדקס העולמית

בפדקס העולמית מועסקים כ-300 אלף עובדים, החברה מפעילה כ-90 אלף כלי רכב, כ-630 מטוסים, כ- 1,800 משרדים בעולם, כ-1,200 מתקנים של פדקס אקספרס ו-500 מתקנים של פדקס שילוח יבשתי, בצורות שינוע רבות, לרבות סירות וגונדולות, תלת-אופניי חשמליים, וואנים חשמליים ורכבי משלוחים היברידיים. קיבולת המיון המרבית של המרכז העולמי של החברה בממפיס היא 500 אלף חבילות בשעה, כאשר המיון מתבצע על מסוע שאורכו כמעט 68 ק"מ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן