Skip to content

מכתשים אגן רכשה את המפיצה הסלובקית אגרוביטה

המהלך ישפר את יכולתה של מכתשים אגן לשרת חקלאים בסלובקיה. אגרוביטה שותפה עסקית של מכתשים אגן במשך 22 שנה. היא מפיצה של מכתשים אגן ומפתחת חלק מהמוצרים באופן עצמאי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת מכתשים אגן, המייצרת ומפיצה בעולם מוצרים גנריים להגנה על הצומח, רכשה את החברה הסלובקית אגרוביטה (Agrovita), המפיצה מוצרים להגנה על הצומח בסלובקיה. כך נמסר היום משתי החברות.

אחד ממתקני מכתשים אגן ברמת חובב. צילום: ויקיפדיה
אחד ממתקני מכתשים אגן ברמת חובב. צילום: ויקיפדיה

אגרוביטה

חברת אגרוביטה נוסדה ב-1991 והיא בין נחשבת בין חמשת המפיצים המובילים של מוצרים להגנת הצומח בסלובקיה. החברה משמשת נציגה ושותפה עסקית של מכתשים אגן בסלובקיה במשך 22 שנה. החברה מפיצה מגוון רחב של מוצרים מתוך סל המוצרים של מכתשים אגן ומפתחת חלק מהמוצרים באופן עצמאי. זוהי העסקה השנייה של מכתשים אגן עם בעלי המניות של אגרוביטה.

"רכישת אגרוביטה בסלובקיה על ידי מכתשים אגן היא ביטוי לאמון שיש לנו בשוק הסלובקי כמו גם לביטחוננו בצוות הניהול והמכירות המעולה של אגרוביטה וקשריה החזקים עם מפיצים וחקלאים מקומיים", אמר אנדרס הרפסטרנד, מנהל מכתשים אגן אירופה, "אנו מצפים להמשיך לעבוד יחד עם המנכ"לית הוותיקה, יאנקה הרסלרובה, ולהרחיב את פעולותיה של אגרוביטה בסלובקיה על בסיס תכנית פיתוח המוצרים שלה כדי לענות על הצרכים הגדלים של החקלאים בסלובקיה".

יאנקה הרסלרובה, מנכ"לית אגרוביטה, הוסיפה: "כאחת ממייסדי אגרוביטה, אני שמחה מאוד לעבור לעידן חדש ביחסים בין החברות. מכתשים אגן הייתה לנו שותפה עסקית נאמנה במשך שנים רבות, ויחד פיתחנו היצע מוצרים רחב, המבוסס על פתרונות הגנת הצומח מסל המוצרים הגדול של מכתשים אגן, שתרם משמעותית להצלחת החברה שלנו. אני סמוכה ובטוחה כי אגרוביטה תמשיך לצמוח כחלק מקבוצת מכתשים אגן".

מכתשים אגן

מכתשים אגן תעשיות היא יצרנית ומפיצה בינלאומית של פתרונות להגנת הצומח ויצרנית מוצרים גנריים הגדולה בתעשייה. החברה מספקת לחקלאים פתרונות יעילים המסייעים למלחמתם במחלות ולהגדלת היבולים. בשנת 2012, הסתכמו הכנסות החברה בלמעלה מ-2.83 מיליארד דולר והיא מדורגת במקום השביעי בעולם במגזר האגרו-כימיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן