Skip to content

סמסונג לועגת לחברת אפל במהלך הפרסומות בסופרבול

משחק הסופרבול ידוע בפרסומות הייחודיות שלו לאורך השנים, ועתה החליטה סמסונג לנצל את הבמה, ולעגה לחברת אפל בעת בהשקת הגלאקסי נוט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משחק הסופרבול ידוע בפרסומות הייחודיות שלו לאורך השנים, ועתה החליטה סמסונג לנצל את הבמה ולעגה לחברת אפל בעת בהשקת הגלאקסי נוט

מאת: שי שגב

החברה הדרום קוריאנית החליטה להכות בכל הגלים, אם כי באופן קומי, בחובבי ובאספני מוצרי אפל, כשהשיקה אמש במהלך משחק הסופרבול XLVI, פרסומת חדשה המציגה את המכשיר החדש: גלאסקי נוט (Note).

בפרסומת המצויינת, שגם שודרה בזמן מצויין במהלך המשחק, נצפה תור ארוך של אנשים הממתינים למוצר כלשהו של חברת אפל (מבלי לתת יותר מדי רמזים), עד שמגיע אדם עם הטאבלט החדש של סמסונג. ברקע מתחיל שיר ידוע של להקת The Darkness, הנקרא: "I believe in a thing called love", וקהל הממתינים "עובר את הגדר" ונקרא להתלהבות ההשקה.
.

תכונות הסמסונג גלאקסי נוט

המכשיר שובר בעצם את הפער בין טלפונים חכמים לבין טאבלטים: הסמסונג גלאקסי נוט מציע מסך AMOLED ברזולוציית HD ובגודל 5.3 אינטש. המכשיר עובד עם ג'ינג'רברד 2.3 לאנדרואיד של גוגל, כולל מצלמה אחורית בת 8 מגה פיקסל, איכויות הקלטת וידאו ב-HD, מעבד דואלי של 1.4 גיגה הרץ ועיצובו הכללי הפך אותו לצר ביותר – 9.65 מ"מ.

להלן הפרסומת שסמסונג שידרה אמש בסופרבול:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן