Skip to content

הותר לפרסום: נעצרו חשודים שיידו אבנים ופצעו תינוקת

משטרת ישראל חשפה כי היום נעצרו חמישה נערים שהודו ביידוי האבנים לעבר רכב בשכונת ארמון הנציב, בו נפצעה קשה תינוקת בת שנתיים בשבוע שעבר. הם הודו שפעלו מתוך שנאה. בירושלים תוקם יחידה משותפת לעירייה ולמשטרה למניעת התופעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום כי משטרת ישראל עצרה היום (שלישי) חמישה קטינים תושבי הכפר צור באהר שמדרום מזרח לירושלים בחשד למעורבות בידויי האבנים. האבנים שהושלכו גרמו לפציעתה הקשה של התינוקת בת השנתיים, שנסעה עם הוריה ברכב המשפחה בשכונת ארמון הנציב  ביום חמישי שעבר.

על פי הפרסום עצרו בלשי וחוקרי משטרת ירושלים את החשודים שהודו, קשרו עצמם לאירוע ואף שחזרו את המקרה. החשודים הסבירו כי מעשיהם נבעו מתוך "שנאה ליהודים". החמישה נעצרו היום לאחר חקירה מאומצת שנפתחה בעקבות התקרית ומעצרם הוארך. מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, הורה לאחר הפציעה לראש ימ"ר ירושלים לעשות כל מאמץ ללכוד את החשודים. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. 

מפכ"ל המשטרה משבח את שוטרי הימ"ר על הלכידה (צילום: משטרת ישראל)
מפכ"ל המשטרה משבח את שוטרי הימ"ר על הלכידה (צילום: משטרת ישראל)

בעקבות החשיפה והמעצר שוחח היום מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו עם מפקד מחוז ירושלים ושיבח את שוטרי היחידה המרכזית בירושלים. המפכ"ל ציין כי זריקת אבנים היא מעשה טרור לכל דבר וכך גם המשטרה מתייחסת אליו. לגבי עבודת השוטרים אמר דנינו: "עבודה מקצועית ונחושה של שוטרי היחידה המרכזית בירושלים הביאו לפעינוח מהיר, תפיסת המבצעים והעמדתם לדין".

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ומפקד מחוז ירושלים מסרו היום כי החליטו על הקמת יחידת סיור משותפת לפקחי העירייה והמשטרה, שתתוסף למערך הביטחון באזור הגבעה הצרפתית והאוניברסיטה העברית בשל התגברות ידויי האבנים בחודשים שחלפו. הניידת השכונתית תפעל בתחילה רק באזור מוגדר ותצטרף לניידות המשטרה המרחביות. השוטרים והפקחים שיצוותו את הניידת יבצעו פעילות מניעה יזומה, סיורים באזור, בדיקת חשודים וסריקות.

לדברי ברקת, בכוונת העירייה להרחיב את מודל הניידות השכונתיות המשותפות לשכונות נוספות לאחר ביצוע הפיילוט הראשוני.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן