Skip to content

רכבו של עמיר מולנר הורד מהכביש

בלשי יחידת להב 433 ושוטרים הורידו הבוקר מהכביש את רכבו. הטענה: הרכב ממוגן שלא כחוק. הצצה נדירה לרכבו של מי שנחשב על ידי המשטרה כראש ארגון פשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

הרכב שנתפס (צילומים: משטרת ישראל)
הרכב שנתפס (צילום: משטרת ישראל)

בפעילות משותפת של שוטרי אגף התנועה ובלשי להב 433  נתפס הבוקר (רביעי) רכב מסוג טויוטה לנדקרוזר ממוגן לגמרי. לטענת המשטרה, מדובר ברכב שטח ממוגן, שרכיבי המיגון בו אינם תואמים את רישיון הרכב. עוד נטען כי הרכב שייך בפועל לעמיר מולנר, למרות שאיננו רשום על שמו.

בעת שהרכב נעצר לבדיקה נהג בו אדם אחר המזוהה עם ארגונו של מולנר. בין היתר מוגן הרכב בשלדות מתכת מסיביות, חלונות כפולים מחוסמי ירי, מצלמות שמעבירות מידע חזותי ב-306 מעלות ועוד. הרכב עצמו נלקח למשרדי יחידת להב 433 ושם נבדק בידי בוחני תנועה. בכוונת המשטרה לבקש מבית המשפט להוריד את הרכב המושבת מהכביש. מולנר עצמו שוהה בימים אלו בחו"ל.

שמשות ממוגנות (צילומים: משטרת ישראל)
שמשות ממוגנות (צילום: משטרת ישראל)

מולנר, תושב רמת גן, מוגדר במשטרה כאחד מראשי ארגוני הפשע במרכז. המשטרה מייחסת לו, בין השאר, עבירות לכאורה הקשורות בהימורים ובאלימות,  כולל שימוש באמצעי חבלה ועוד. עם זאת, ראוי לציין כי הוא לא הואשם באף אחת מהעבירות המיוחסות לו.

לאחרונה הוא ריצה תקופת מאסר קצרה יחסית, לאחר ששהה בבית בו נמצא אקדח ללא רישיון. הוא הורשע בעבירה על החזקת נשק לא חוקי ונשפט למאסר בן שנתיים ושמונה חודשים.

מצלמות המותקנות ברכב (צילום: משטרת ישראל)
מצלמות המותקנות ברכב (צילום: משטרת ישראל)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן