Skip to content

איזיג'ט תפעיל טיסות מתל אביב לגטוויק שבלונדון

הטיסות יתחילו ב-1 באפריל בימי שלישי, חמישי ושבת. בכך היא מרחיבה שוב את פעילותה בישראל. היום היא מפעילה 11 טיסות בשבוע ללונדון לוטון, 2 – 3 טיסות בשבוע למנצ'סטר, 5 טיסות בשבוע לז'נבה, 4 טיסות בשבוע לבאזל, 2 טיסות בשבוע לרומא ו-3 טיסות בשבוע לברלין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזיג'ט הכריזה היום על הפעלת קו נוסף בין תל אביב ללונדון. החל מ-1 באפריל 2014 היא תפעיל שלוש טיסות לנמל התעופה גטוויק שבדרום לונדון. זאת, בנוסף ל-11 הטיסות השבועיות שאיזיג'ט מפעילה היום מת"א לנמל התעופה לוטון שבלונדון, נמל גטוויק הוא נמל התעופה השני בגודלו בבריטניה. הטיסות מת"א לגטוויק יתבצעו בימים שלישי, חמישי ושבת.

איזיג'ט. מרחיבה את פעילותה בישראל בקצב מסחרר
איזיג'ט. מרחיבה את פעילותה בישראל בקצב מסחרר

כרטיסים לקו ת"א – גטוויק יהיו זמינים למכירה החל מה-10 בדצמבר באמצעות אתר האינטרנט של איזי ג'ט www.easyJet.com והאפליקציה הסלולארית של החברה.

ההכרזה של איזיג'ט על קו ת"א – גטוויק מגיעה שבועיים לאחר שהחברה הכריזה, כי תפעיל שלוש טיסות מת"א לברלין. קו הטיסות ת"א – גטוויק יהיה הקו השביעי במספר שאיזיג'ט מפעילה מישראל לאירופה. היום איזיג'ט טסה מישראל ליעדים הבאים: לונדון לוטון – עד 11 טיסות בשבוע, מנצ'סטר – 2 – 3 טיסות בשבוע, ז'נבה – 5 טיסות בשבוע, באזל – 4 טיסות בשבוע, רומא – 2 טיסות בשבוע וברלין – 3 טיסות בשבוע.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזיג'ט בריטניה והמזרח התיכון, אמר: "איזיג'ט, כשותפה לטווח ארוך לתעשיית התיירות הישראלית והכלכלה הישראלית, ממשיכה להרחיב את פעילותה מתל אביב. הגדלת מספר התיירים לצורכי עסקים ופנאי בין תל אביב ליעדים המובילים שאנו מפעילים באירופה היא אחת המטרות שלנו.

"בשנה האחרונה הטיסה איזיג'ט 320 אלף נוסעים לישראל וממנה. המספרים הנהדרים האלה מעידים על שביעות רצונם של לקוחותינו מהמחירים הנוחים והשירות המצוין שאנו מעניקים להם. אנו בטוחים שעם הרחבת השירות בקווים מתל אביב, המספרים האלה רק ילכו ויגדלו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן