Skip to content

עכשיו זה סופי: גל גדות תהיה וונדר-וומן

בהוליווד מופתעים מהבחירה בשחקנית הישראלית גל גדות לתפקיד וונד-וומן בסרט גיבורי העל "באטמן נגד סופרמן", אבל הבמאי זאק סניידר טוען: "לגדות יש כל התכונות המקסימות לגלם את התפקיד."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שיחקה אותה. גדות ב"מהיר ועצבני 6"

השחקנית הישראלית גל גדות ("מהיר ועצבני") בדרך להיות כוכבת גדולה בהוליווד בקנה מידה בינלאומי. גדות נבחרה לתפקיד וונדר-וומן בסרט גיבורי העל "באטמן נגד סופרמן", סרט ההמשך ל"סופרמן: איש הפלדה". בן אפלק יגלם את באטמן. גדות, לפי הפרסומים, התחרתה על התפקיד הנחשק מול אולגה קורילנקו (נערת בונד, "קוונטום של נחמה") ואלודי יאנג (גרסה אמריקנית של "הנערה עם קעקוע דרקון").

את הסרט יביים זאק סניידר, שאמר היום: "לגל גדות יש כל התכונות המקסימות לגלם את התפקיד". לא כולם חושבים כמוהו. בהוליווד קיבלו בהפתעה את הבחירה בעיקר בשל ממדיה הצנועים של גדות. "וונדר-וומן צריכה להיות אישה גדולה וחזקה יותר", אומרים שם ומצטטים את דרישות התפקיד כפי שפירסמו המלהקים: "וונדר-וומן צריכה להיות גבוהה, ברונטית, אתלטית ואקזוטית". גדות, שחקנית מוכשרת ויפה, לא ממש עונה על הדרישות הללו, אבל אולי מכינים לנו הפתעה ונראה את הגיבורה האמריקנית וונדר-וומן בלוק חדש. הסרט ייצא לאקרנים בקיץ 2015.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן