Skip to content

אם ובנה הקטין קפצו מהקומה השנייה בכפר חב"ד

על פי החשד, האם השליכה תחילה את בנה וקפצה אחריו. למזלם של השניים נפילתם נבלמה על גג מכונית חונה. האם ובנה הובהלו לבית חולים. האם נעצרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה כבת 47 ובנה בן ה-7, תושבי כפר חב"ד, נחבלו בינונית לאחר שנפלו הלילה (שני) על גג רכב החונה סמוך לבית בו הם מתגוררים בכפר חב"ד. האירוע התרחש מעט אחרי חצות כשהמשטרה ומד"א הוזעקו למקום. השוטרים ופרמדיקים של מד"א מצאו את האם ובנה שרועים על גג מכונית והעניקו להם טיפול ראשוני במקום. האם טופלה כשהיא במצב קל עם חבלות בגפיים והילד טופל כשהוא במצב בינוני עם חשד לפגיעת בטן. השניים פונו לבית חולים אסף הרופא.

לפי החשד הראשוני של המשטרה, לא מדובר בנפילה אלא בקפיצת האם מחלון ביתה. החשד הוא שהאישה  השליכה ככל-הנראה תחילה את בנה מחלון דירתם בקומה השנייה, הנמצאת בגובה של כעשרה מטרים מהרחוב, ולאחר-מכן קפצה אחריו.

עדיין לא ברור מהו הרקע למעשה והאם מדובר בבעיה נפשית של האם או יש אמת בטענתה שקפצה כי נבהלה בעקבות דבר מה שהפחיד אותה. מבדיקה ראשונית עלה, כי בעלה של האישה חזר הביתה בשעה מאוחרת ודפק בדלת. לטענת האישה, היא לא האמינה שזה הוא, נבהלה ולכן קפצה.

האם נעצרה על-ידי המשטרה, בחשד לתקיפת חסר ישע על ידי אחראי, אך היא טרם נחקרה בשל מצבה. דיון על הארכת מעצרה של האם ייערך היום בבית משפט השלום בראשון לציון בהיעדרה בשל אשפוזה בבית החולים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן