Skip to content

ביקור בית: תפריט חורפי חם ב"קופי האוס"

בית הקפה, "קופי האוס", או שאולי בכלל תרצו לקרוא למקום מסעדה, מציע את אחד מן התפריטים המענגים ביותר לארוחת בוקר בתל אביב • התענוג הגדול - ארוחת הבוקר מוגשת לאורך כל היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יתכן ותרצו לכנות את הקופי האוס ברחוב רוטשילד במרכז תל אביב – בית קפה. אבל יש אשר יכנו אותו בכלל מסעדה.

קופיהאוס ברוטשילד תל אביב (צילום: דן פרץ)
קופיהאוס ברוטשילד תל אביב (צילום: דן פרץ)

המקום בעיצוב ביתי ומזמין, ובעל מראה רומנטי: מתחמי ישיבה, ספות ושולחנות עץ, פרחים צבעוניים ותחושה חמימה ונעימה. אך החשוב מכל, המנות בתפריט משלבות מטבח פיוז'ן עם סגנונות שונים של מאכלים מגוונים. עתה משיק ה"קופי האוס" ה"איני" תפריט חורף מגוון: מארוחות בוקר חדשות, עד לארוחות צהריים עסקיות וממזגים (קוקטיילים) חורפיים. התפריט אינו יומרני, מזין וטעים, והמחירים שווים לכל נפש.

מתחשבים במחאה

במסעדה לא מחכים ל"מחאה הבאה". המחירים שווים לכל כיס ונקבעו עם פתיחת המקום. אספרסו נמכר ב-7 שקלים, קפה הפוך קטן לשבת או לקחת נמכר ב-10 שקלים, קפה הפוך גדול ב-13 שקל ולא גובים תוספת תשלום על חלב סויה. מגניב.

שקשוקה תרד (צילום: רותם גמליאל)
שקשוקה תרד (צילום: רותם גמליאל)

ארוחות בוקר – לאורך כל היום

הקופי האוס גאה במבחר מכובד של ארוחות בוקר, ביניהן: סטייק אנד אגס –  סינטה פרוסה וצלויה ברוטב חרדל צ'ילי ודבש, שתי ביצי עין, מוגש עם סלט ישראלי קצוץ, תרד מאודה ולחם הבית – 52 שקל; שקשוקה תרד וגבינת שמנת – המנה מוגשת עם לחם, טחינה וסלט – 38 שקל; אגס בנדיקט סלמון – שתי לחמניות בריוש עליהן דג סלמון, ביצים עלומות ברוטב הולנדז, עם תרד מאודה, עלי מנגולד וסלט – 43 שקל; אגס בנדיקט בייקון – שתי לחמניות בריוש ועליהן בייקון, ביצים עלומות ורוטב הולנדז, עם תרד מאודה, עלי מנגולד וסלט – 38 שקל.

אגס בנדיקט (צילום: דן פרץ)
אגס בנדיקט (צילום: דן פרץ)

עסקיות / מנות צהריים

כל הסלטים מוגשים עם לחם הבית הנאפה במקום (לחם לבן או מלא עם נגיעת סילאן) ומנות אחרות מוגשות בליווי סלט ירוק או קצוץ. כמו כן, הרטבים והן הריבה "הום מייד" של הקופי האוס.

מבחר סלטים, פסטה וכריכים, החל מסלט אנטיפסטי – לקט חסות, אנטיפסטי של גזר, בטטה, פלפל קלוי, חצילים, פטריות שמפיניון, קישוא, שקדים מעל, מוגש עם לחם הבית הנאפה במקום (לבן או מלא) ברוטב לימון וסילאן – 34 שקל; סלט קינואה – לקט חסות, קינואה, עגבניות שרי, רימונים, נענע, פטרוזיליה, אגוזים, מוגש עם לחם הבית, טחינה ורוטב שמן זית ולימון – 38 שקל; פסטה –ברוטב שמן זית, שמנת, רוזה, עגבניות או פסטו, מוגש עם סלט ירוק – 37-39 שקל; סלט עוף אנשובי – עוף קריספי פרוס, לקט חסות, מלפפון חמוץ, עגבניות שרי, אגוזים קלויים, בצל אדום, פטריות טריות ורצועות אנשובי, מוגש עם לחם הבית – 38 שקל; סלופי ג'ו – לחם הבית מרוקן מתוכנו ומלא בבשר בקר טחון, עם רוטב עגבניות בליווי לחם הבית, מוגש בליווי סלט/צ'יפס/פוטטו לבחירה – 38 שקל.

סלט עוף ואנשובי (צילום: רותם גמליאל)
סלט עוף ואנשובי (צילום: רותם גמליאל)

ממזגים חורפיים

לצד בר אלכוהול עשיר, הקופי אוס מציעים קוקטיילים חורפיים: סנגריה חמה-  יין אדום, ליקר טריפל סק, מקל קינמון, מיץ תפוזים טרי, חצי תפוח חתוך לקוביות – 36 שקל; סיידר חם עם יין – סיידר תפוחים, מקל קינמון, יין אדום, תפוח חתוך לקוביות – 24 שקל; סיידר חם עם רום – סיידר תפוחים, מנת רום, מקל קינמון, תפוח חתוך לקוביות – 39 שקל; קוקטייל "מילקי"–  קוקטייל על בסיס קפה: ליקר בייליס, שוט אספרסו וקצף חלב – 39 שקל.

אפשר גם בין הארוחות (צילום: דן פרץ)
אפשר גם בין הארוחות (צילום: דן פרץ)

קופי האוס – שדרות רוטשילד 21, תל אביב. טלפון: 052-3380385.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן