Skip to content

פדופיל מהשרון נעצר לאחר שנחשף

הפדופיל נעצר לאחר שמסר את מחשבו לתיקון וחומרי התועבה שבו נחשפו. מכתב האישום עולה כי הנאשם, מתן ציון, פעל לפי החשד במשך יותר מעשר שנים, צילם ופיתה קטינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש הבוקר (שני), על ידי פרקליטות מחוז חיפה, נגד פדופיל בן 30 מאזור השרון בגין מעשים מגונים בקטינים, שימוש בקטינים להצגת חומר תועבה, החזקת חומר תועבה ופגיעה בפרטיות. מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד  יעל ויסהוף, עולה כי הנאשם, מתן ציון, פעל לפי החשד במשך יותר מעשר שנים, צילם ופיתה קטינים ועשה בהם מעשים מגונים. 

הפרשה נחשפה ע"י חברת מחשבים שאליה שלח הנאשם את הדיסק החיצוני למחשב שלו לתיקון. בחברה נחשפו לחומרי התועבה המרובים ודיווחו על כך למשטרה. זו עצרה את הנאשם  ותפסה בביתו קבצים רבים של חומרי  תועבה, ובין היתר צילומים "ביתיים" של קטינים במצבים מיניים. בנוסף, מאשימה אותו התביעה כי השתמש בגופם של קטינים לפרסומי תועבה והחזיק על גבי מחשבו כ-50 אלף פרסומי תועבה ובהם דמות קטין.

על פי כתב האישום והבקשה להארכת מעצר עד תום הליכים עולה כי הוא הודה בהחזקת חומרי התועבה שנתפסו במחשב ובטלפון הסלולרי ובאחד מהמעשים בו נגע בקטינה וצילם את איבריה המוצנעים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן