Skip to content

מוקם מרכז אלרוב לחקר הנדל"ן

קרן אלרוב , מייסודו של איש העסקים אלפרד אקירוב, תקים את המרכז באוניברסיטת תל אביב ותשקיע בהקמתו כ-9 מיליון שקלים. המרכז יהווה מקור של ידע תיאורטי ומעשי עבור סטודנטים, מומחים, יזמים ומנהלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלפרד אקירוב. משק נדל"ן ישראלי בריא הוא מטרה אסטרטגית של מדינת ישראל
אלפרד אקירוב. משק נדל"ן ישראלי בריא הוא מטרה אסטרטגית של מדינת ישראל

קרן אלרוב בראשותו של איש העסקים אלפרד אקירוב תקים יחד עם אוניברסיטת תל אביב את מרכז אלרוב לחקר הנדל"ן, שיפעל במסגרת הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב. המרכז החדש, אשר ינוהל על ידי פרופ' אלי אמיר, יתמחה בקידום מחקר מתקדם בתחום הנדל"ן ולימוד מיומנויות מתקדמות ביזמות לסטודנטים ובעלי מקצוע, והוא יפעל בשיתוף פעולה עם מרכזי מחקר דומים בעולם. בנוסף, יעודד המרכז צעירים להתמחות בתחום הנדל"ן, על ידי הענקת מלגות לתואר שני, דוקטורנטים ופוסט – דוקטורנטים.

בהקמת המרכז תשקיע קרן אלרוב סכום של כ-9 מיליון שקלים לעשר השנים הקרובות.

פרופ' אשר טישלר, דיקן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, אמר על הקמת המרכז: "מרכז אלרוב לחקר הנדל"ן יהווה מקור של ידע תיאורטי ומעשי עבור סטודנטים, מומחים, יזמים ומנהלים ויסייע לחזק את השקיפות והמקצועיות בתעשייה".

בסיס מקצועי מבוסס

אלפרד אקירוב, מייסד קרן אלרוב, אמר כי מטרתו המרכזית בהקמת המרכז היא לסייע בפיתוח שוק הנדל"ן המקומי. לדבריו, "משק נדל"ן ישראלי בריא, בו מתקיימות אלטרנטיבות לדיור עבור כל האוכלוסייה ובהם לצעירים הזקוקים לדיור בר השגה, הוא מטרה אסטרטגית של מדינת ישראל. המפתח להשגת המטרה הזו הוא השכלה, התמקצעות ושיתוף בידע הקיים בעולם. רק בסיס מקצועי מבוסס ורחב יאפשר לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות של הגורמים המשפיעים על ענף הנדל"ן בישראל, לטובת כל שכבות העם".

קרן אלרוב

קרן אלרוב נוסדה ב- 2013 על ידי חברת אלרוב שבבעלות איש העסקים והיזם אלפרד אקירוב. מנהלת הקרן היא נטע גבאי וחברי הדירקטוריון שלה הם: עליזה אולמרט, פרופ' בולק גולדמן, פרופ' תלמה ליבל, אלי עמיר, פרופ' איתמר רבינוביץ ואיתן רף.

מטרת הקרן היא עידוד ההשכלה הגבוהה, והיא כוללת שלוש תוכניות:

• תוכנית מלגות לצעירים שהם דור ראשון להשכלה גבוהה בארץ ועולים חדשים. הקרן מציעה לסטודנטים מימון תואר או תעודה בסכום של עד 10,000 שקלים לשנה למשך כל שנות לימודיהם. במחזור הראשון של הקרן משתתפים כ-100 סטודנטים, ובתוך 4 שנים צפויים להשתתף בה כ-400 סטודנטים, בהיקף כספי כולל של כ-4 מיליון שקלים לשנה.
• תוכנית מלגות לדוקטורנטים מצטיינים, בהיקף כולל של כ-175 אלף שקל לשנה.
• מרכז אלרוב לחקר הנדל"ן באוניברסיטת תל אביב – מרכז להפצת ידע אקדמי ומעשי בענף הנדל"ן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן