Skip to content

חדש: החלה המכירה של ניסאן מייקרה החדשה בישראל

מייקרה החדשה של ניסן קיבלה מראה חיצוני חדש, תא נוסעים שעבר שיפורים מקיפים וטכנולוגיה חדשה ומתקדמת. סיפור ההצלחה שלה: קרוב ל-7 מיליון יחידות כבר נמכרו מאז שהופיעה המכונית המקורית לפני יותר משלושים שנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניסאן מייקרה נחשבת כבר תקופה ארוכה לאחד הדגמים הנמכרים ביותר של ניסן באירופה, ומיקרה החדשה עתידה להמשיך מגמה זו. הנוכחות שמציגה ניסאן באירופה היא מהנרחבות בין היצרניות הזרות, והחברה מעסיקה יותר מ-14,500 עובדים במרכזי הפעילות המקומיים לעיצוב, מחקר ופיתוח, ייצור, לוגיסטיקה, מכירות ושיווק. בשנה שעברה יוצרו במפעלי ניסאן בבריטניה, ספרד ורוסיה יותר מ-695,000 מכוניות ובכלל זה רכבי מיני-MPV, רכבי קרוס-אובר, רכבי SUV וכלי רכב מסחריים. ניסאן מציעה כיום למכירה באירופה 24 דגמים.

ניסאן-מייקרה (צילום יח"צ)
ניסאן-מייקרה (צילום יח"צ)

מייקרה היא אחת המכוניות המועדפות כאן, במיוחד בקרב נשים שאוהבות את החדשנות והתכונות השימושיות. הן אוהבות גם את היכולת להתאים את המכונית אישית באמצעות מגוון רחב של אופציות.

את השינויים הבולטים ביותר אפשר למצוא במראה החיצוני של המכונית, כאשר השינויים החזותיים כוללים שבכה קדמית חדשה. השבכה החדשה מהדקת את הקשר למראה של שאר מכוניות ניסאן – וכמו בשאר הדגמים, משולב הסמל העגול והמוכר בעיטור כרום שמזכיר את האות V.

אולם, כלל השינויים מסתכמים בהרבה יותר ממתיחת פנים. בסך הכל, יותר מ-50 אחוזים מלוחות המרכב הם חדשים. מלבד המכסה החדש של תא המנוע, צוידה המכונית גם בכנפיים חדשות, פנסים ראשיים חדשים ופגוש קדמי חדש, בעוד שפנסי הערפל הקדמיים, במכוניות המצוידות בהם, זכו בצורה חדשה וייחודית ובמסגרת כרום. מאחור הותקנו פגוש חדש, פנסים אחוריים בטכנולוגייתLED ולוח חיפוי בחלק התחתון של הדלת האחורית המתרוממת. צבעים חדשים וחישוקי סגסוגת חדשים משלימים את השינויים החיצוניים, אשר מעניקים יחד למיקרה החדשה מראה חסון, אסרטיבי ודינמי יותר.

צילום יח"צ חו"ל

מייקרה החדשה מציעה גם הרבה יותר הזדמנויות להתאמה אישית מבעבר. מלבד מגוון חדש ונועז של צבעים, אשר כולל שני גוונים חדשים ומתוחכמים – pearl metallic Pacific Blue בגוון טורקיז בולט וצבע מטאליPlatinum Sage – מוצעים לבחירת הבעלים גם צבעים שונים למראות החיצוניות ולספוילר האחורי. כן מוצעת תוכנית נרחבת להתקנה של אביזרים על ידי הסוכנים.

בתא הנוסעים שופרו החיפויים והגימור, אשר זכו למראה איכותי יותר ומעניקים תחושה נעימה יותר. המאפיינים החדשים כוללים גימור שחור מבריק בקונסולה המרכזית ופתחי אוורור חדשים ורבועים, בעוד שידית בורר ההילוכים, משענות היד שבדלתות והמדים זכו לגימור בצבע כסף.

משענות היד שבדלתות זכו למרקם בעל מראה איכותי יותר, בעוד שהמושבים וחיפויי הדלתות מרופדים בבדים חדשים. ברמות הגימור Visia ו- Acenta מוצע בד טריקו/אריג טריקו עמיד.

תא הנוסעים צויד בשקעי Aux-in ו- USB בלוח המכשירים, אשר מקושרים לכל מערכות השמע, ושקע 12 וולט שנוסף מאפשר לטעון בקלות טלפונים ניידים ונגני MP3 בזמן הנסיעה.

צילום יח"צ חו"ל

היתרונות החכמים שמציעה ניסאן מיקרה החדשה בעיר כוללים הגה כוח חשמלי בעל רדיוס סיבוב קטן – 4.65 מטר, אחד הטובים בקבוצה.

כבעבר, מוצעת מיקרה בארץ ברמות גימור – Visia, Acenta עם חישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ', מושבי בד דמוי זמש, פנסי ערפל קדמיים, בקרה אוטומטית על הפנסים הראשיים והמגבים וקיפול חשמלי של המראות החיצוניות.

מנוע המייקרה בעל שלושה צילינדרים והזרקת בנזין ישירה. המנוע הבסיסי, בנפח 1200 סמ"ק, מפתח 80 כו"ס לביצועים תוססים ופליטת CO2 של החל מ-115 גרם לק"מ. צריכת הדלק נשארת נמוכה במיוחד: 18.5 ק"מ לליטר (נסיעה משולבת בגרסה האוטומטית).

הדגמים בישראל מוצעים עם חבילת אבזור בהתאמה אישית – החבילה האדומה לדוגמא כוללת: מראות צד, ידיות, ספוילר אחורי – בצבע אדום כמו גם הגה עור ושטיחים אדומים.
מחירי מכירה לצרכן עד סוף החודש/השנה:
• מייקרה ויזיה עם תיבת הילוכים ידנית 69,900 ש'
• מייקרה ויזיה עם תיבת הילוכים אוטו רציפה 84,900 ש'
• מייקרה אסנטה 1200 סמ"ק אוטו' 89,900 ש'

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן