Skip to content

תדיר-גן קיבלה הזמנה בסכום של כ-72 מיליון דולר

ההזמנה מחברת ZF-Nacam, למשך 8 שנים, כוללת מוצרי מגנזיום שייוצרו במפעל החברה בקיבוץ נווה-אור. בנוסף קבלה החברה הזמנה מחברת BMW בהיקף של כ-2 מיליון דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת תדיר-גן קיבלה הזמנה מחברה ZF-Nacam בהיקף כולל של כ-72 מיליון דולר. זוהי ההזמנה הראשונה המהותית שקיבלה תדיר-גן למוצרי מגנזיום בשנים האחרונות והיא תוצאה ישירה של השיפור התפעולי בחברת הבת אורטל מאז רכישת השליטה ע"י קרן פימי.

ההזמנה כוללת חלקים למערכות הגה למערכות שמיוצרות ע"י ZF-Nacam עבור General Motors. סך כל הזמנת המסגרת הוא כ- 72 מיליון דולר, למשך כ-8 שנים, כולל תשלום חד פעמי בסכום של כ-2 מיליון דולר לכיסוי ההשקעות הנדרשות לקראת הפרויקט.

ZF-Nacam היא חברה גרמנית המתמחה ביצור מערכות תמסורת, היגוי ואביזרי בטיחות לתעשיית הרכב עם מכירות שנתיות של יותר מ-4 מיליארד דולרים.

בנוסף, קיבלה אורטל, חברת הבת של תדיר-גן, הזמנה ראשונה מלקוח חדש, חברת BMW הגרמנית, לחלקים עשויים ממגנזיום עבור אופנועים.

במשך חודש אוגוסט אוגוסט, השלימה תדיר-גן מהלך של יציאה מרשימת השימור וחזרה להיסחר ברשימה הראשית בבורסה לני"ע של תל אביב. היציאה משימור התאפשרה בעקבות הגדלת החזקות הציבור לכ-20%.

רשימת שימור

כללי השימור הינם דרישות מינימום מהחברות הבורסאיות, המהוות תנאי להמשך רישומן של החברות בבורסה. מטרת הכללים היא עידוד החברות להגדיל את הונן העצמי ואת פיזור מניותיהן בקרב ציבור המשקיעים. כללים מסוג זה מקובלים בבורסות בעולם והונהגו בבורסה בתל-אביב בסוף שנת 1998.

כללי השימור נגזרים מהקריטריונים לרישום למסחר של חברות חדשות. הדרישות הכמותיות בכללי השימור נמוכות במידה משמעותית מהדרישות בכללי הרישום, מתוך מגמה לאפשר לחברות להמשיך להיסחר גם בעיתות שפל. עם זאת, אי עמידה באחת מהדרישות הכמותיות בכללי השימור, מהווה עילה להעברת נייר הערך לרשימת השימור ועשויה אף להביא למחיקתו מהמסחר בבורסה.

המסחר בניירות ערך שברשימת השימור מתבצע במתכונת מצומצמת יותר. ניירות הערך שברשימת השימור מסומנים ע"י הוספת האות "ש" לשם החברה ולשם נייר הערך.

עיקרי הכללים

כל סוגי המניות של חברה רשומה נדרשים לעמוד בכל התנאים הבאים:

• שווי החזקות הציבור – לא יפחת מ-5 מיליון שקלים.
• שיעור החזקות הציבור – לא יפחת מ-15% מהון המניות (במקרים בהם שווי החזקות הציבור במניות עולה על 15 מיליון שקל, אין צורך לעמוד בדרישה זו).
• ההון העצמי – לא יפחת מ-2 מיליון שקלים, על פי ארבעת הדוחות האחרונים שפרסמה (במקרים בהם שווי החזקות הציבור עולה על 24 מיליון שקל אין צורך לעמוד בדרישה זו).

שמואל וולודינגר, יו"ר הדירקטוריון מסר: "ההזמנה החדשה מדגישה את האמון והביטחון של הלקוחות בחברה ובהנהלה וזאת לאחר שיפורים משמעותיים בתפעול, בשיווק ובתוצאות הכספיות של החברה מאז ההשקעה של קרן פימי והצטרפות ההנהלה הנוכחית. תדיר-גן חזרה להיות ספק מועדף של לקוחותיה במוצרים בהם היא מתמחה. אנו מאמינים שהגדלת נפחי הפעילות תיתן את תוצאותיה בשורה התחתונה, שכן, החברה ערוכה לייצר ולמכור את הכמויות המוגדלות ללא צורך בהגדלת תקורות או השקעות מהותיות בציוד".

אורטל. מתקן דפינה הידראולי לעיבוד יציקת מגנזיום מדויקת, על מרכז עיבוד אנכי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן